qwert Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Det brukte å være [email protected], men jeg tror ikke de svarer på den lenger. Nå må tekniske problemer tas via kontakskjemaet og retur-/ordrespørsmål via brukerkonto. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Fant den tekniske saken ja, får vel prøve den. Selv om problemet ikke akkurat er teknisk. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Dette har irritert meg også! Fanken, før kunne man jo sende en mail til dem, men nå må man faen meg ringe dem for å få noe vettugt utav dem. Og jeg som er mye flinkere til å skrive enn å snakke engelsk, synes dette er veldig dumt. I tillegg blir det dyrt også. Hva med å starte en liten "kampanje" mot dem? Alle skriver inn på teknisk kontaktskjema at de vil ha e-post support tilbake? Jeg vurderer seriøst å bytte dvd-nettbutikk pga. dette, og jeg bestiller ALLE mine dvd/cd'er fra play.com. Endret 24. mars 2007 av JKJK Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 De er sikkert lei alle usaklige mail-spørsmål/klagene de får som igrunn løser seg av seg selv og de er sikkert lei spammen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 De er sikkert lei alle usaklige mail-spørsmål/klagene de får som igrunn løser seg av seg selv og de er sikkert lei spammen. 8226809[/snapback] Det er ingen god grunn. Play er da heller ikke spesiell i en slik sammenheng. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Liker ikke at de lagrer kredittkortinformasjonen, og at man må ringe de for å få den slettet. Minner meg om Blizzard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå