Solid Edge Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hei Har kjøpt meg en powerball/gyroball og lurte litt på hvordan muskelgrupper jeg trener? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Står ikke det i instruksjons-håndboken som fulgte med? Ellers er det vel generelt sett alt fra albuen og ned til handleddet, tror jeg. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Fikk ikke med instruksjons-håndbok, kjøpte næmli utstillingsmodeln. Men bruker man ikke noe biceps? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Men bruker man ikke noe biceps? 8225933[/snapback] Kanskje litt for å stabilisere underarmen, men du kan ikke regne med gigantiske biceps/underarmer grunnet trening med Powerball. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Ok takker for god respons Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 btw: Vær forsiktig med å bruke den for mye. Vil anbefale å ha minst tre dager pause mellom hver økt, helst mer. Du kan lett pådra deg betennelse i håndledda/senene ved overdreven bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå