Erlend0_o Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Selv om spørsmålet er løst, kan det være greit å nevne følgende - selv om du ikke får slettet en fil/mappe fra Windows Exporer, går det ofte å slette den fra command prompt (run -> cmd).Gudene vet hvorfor det er slik, men de gangene jeg har fått filer som Explorer ikke vil slette, har dette funket utmerket. 8256139[/snapback] Hvordan velger du hviken fil du skal slette i cmd da? Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Selv om spørsmålet er løst, kan det være greit å nevne følgende - selv om du ikke får slettet en fil/mappe fra Windows Exporer, går det ofte å slette den fra command prompt (run -> cmd).Gudene vet hvorfor det er slik, men de gangene jeg har fått filer som Explorer ikke vil slette, har dette funket utmerket. 8256139[/snapback] Hvordan velger du hviken fil du skal slette i cmd da? 8259493[/snapback] Uansett hvordan du snur og vender på det så er filnavnet for langt til at Windows klarer og gjøre noe med den. Command line og safe mode fungerer ikke. (Jo takk, har prøvd) Det jeg ikke har prøvd er å slette via Java programvare som støtter lengre filnavn en det windows støtter (Limewire er Java for de som eventuelt ikke vet) Angående skrivebordet så er det ikke noe annet enn en mappe som etter alt og dømme kan slettes som alt annet med litt om og men siden det er en system mappe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå