LL Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg har et eldre ATI Radeon kort, mærmere bestemt et Radeon 64MB DDR VIVO kort. Jeg har retail versjonen som kjører i 189Mhz. Er det noen som har noen erfaringer med dette kortet? Hva kan jeg gjør med det for å øke ytelsen? Lenke til kommentar
thelea Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Du kan bruke RadeonTweaker og sette opp core/memory mhz til systemet blir ustabilt. I programmet er det også andre funksjoner som kan øke ytelsen. Du finner det her http://radeontweaker.sourceforge.net/ Har samme kort, klokker til rundt 210 mhz uten prob. Har xp1900,256ddr og får 4300 poeng i 3dmark2001se. Eneste prob med kortet er at det er elendig på fogging og at noen spill hakker uansett drivere (f.eks Half Life og GTA3). Skulle likt å vite om andre med det skjermkortet har samme spilleprob. Lenke til kommentar
LL Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Hvor høyt er det mulig å kjøre den uten å bytte vifte, eller lignende? Er det noen som har noen erfaringer på dette området? Hvordan er så beste måten å sjekke om det faktisk kjører stabilt?? Jeg har ikke vært borti skjemkort-tweaking før... Lenke til kommentar
oleunder Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Har akkurat samme kort som deg. Klarte å få det opp til 203/203 med orginal vifte osv. På 210/210 begynte det å bli ustabilt i Mafia. Har ofte tenkt på at jeg skule kjøpt meg ny vifte og ribbe, men det har aldri blitt noe av. Men det hjelper. Jeg gikk opp ti FPS i Mafia, bare ved å laste ned twekingprogrammet å stille opp klokka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå