Gå til innhold

kjøpe bare simkort med kontantkort.

Anbefalte innlegg

jeg har en mobil. men trenger et simkort med kontantkort abonnemang. skal ha telnor.

hvilket djuc eller hva det nå heter av kontantkort er lavest minuttpris og sms/mms osv billigst?

skal ha det så billig som mulig.

takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har en mobil. men trenger et simkort med kontantkort abonnemang. skal ha telnor.

hvilket djuc eller hva det nå heter av kontantkort er lavest minuttpris og sms/mms osv billigst?

takker

8225411[/snapback]

Telernoer er jo ikkje det biligeste kontantkorte då. Eg skal ikkje sei sikkert men har ikkje djuice berre eit kontantkort-abonomang?

Lenke til kommentar

takker

8225411[/snapback]

Telernoer er jo ikkje det biligeste kontantkorte då. Eg skal ikkje sei sikkert men har ikkje djuice berre eit kontantkort-abonomang?

8225494[/snapback]

hva er billigere da? :) finnes det noe billigere er det bra. skal IKKE ha netcom er ikke dekning for det her jeg bor

Endret av 1915
Lenke til kommentar

Jeg måtte kutte ut chess da de byttet leverandør fra Telenor til Netcom = jeg fikk veeeldig dårlig dekning :(

Gikk over til Tele2 og det funker bra.

Har Tele2 Scratch Kontant (fra 1/4 setter de ringeprisen ned til 79øre til alle opperatørene)

LINK

Lenke til kommentar
har hørt om MANGE som har hatt store problemer med tele2. holder meg langt unna tele2 :)

8225595[/snapback]

Det billigste kontantkortet er vel www.noextras.no utenom telmore, men de gikk det vel ikke så bra med? Har ikke hørt noe negativt om no extras heller. Men finnes ikke kundeservice (kun mail) og alt må skje gjenom internett. :) Ellers hadde jeg ville hatt Djuice pga alle djuice fordelene :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...