Geir M Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Bra det der. Da blir det bønner og linser til middag i morgen. Så får jeg prøve å fylle de andre dagene med noe fisk. Brokkoli og tomater må jeg jo ha med. Det du nevnte med havre, jeg lurer på om det gjelder havregryn også. 8277793[/snapback] Det gjør det. Havregryn er jo bare havre. Lenke til kommentar
iloveitt Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Blåbær er så sykt dyrt. Koster 29 kr på rema 1000 for en pakke med rundt 2 kopper blåbær i. Noen som vet om virkningene av blåbærekstrakt er dokumentert? [edit] Sitter å knasker på disse dyre blåbærene nå. Dritgodt 8280869[/snapback] Jaa..Blåbær er dyrt! Du får dra i skogen på sommeren å plukke noen kg før vinteren kommer igenn da XD. Så kan du drive å missune oss er på siden til neste år Lenke til kommentar
iloveitt Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Bra det der. Da blir det bønner og linser til middag i morgen. Så får jeg prøve å fylle de andre dagene med noe fisk. Brokkoli og tomater må jeg jo ha med. Det du nevnte med havre, jeg lurer på om det gjelder havregryn også. 8277793[/snapback] Jaa.. det gjelder havregryn også du for kose dere daa..Men den sunne maten. Endret 31. mars 2007 av -Becky- Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Feit fisk som laks og spesielt uer er veldig sundt. Det er jo mye omega 3 fettsyrer og annet i det. variert kosthold er det beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå