UUnreal Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Har problemer med å få slettet søppelbøtte i xp. Finns det noen programmer som kan gå inn å overstyre dette? Filen er på over 1 gig og jeg trenger plassen veldig. Jeg får feilmld når jeg forsøker å ta restore på fila samt slette den. Løsning: En mappe ble opprettet av ett program jeg hadde med samme navn som den jeg skulle fjerne og gjenopprettet. Derfor gikk alt i stå. Endret 24. mars 2007 av UUnreal Lenke til kommentar
PerB Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Du må åpne papirkurven - gå på Fil og "Tøm papirkurven". Dette er en systemresurs og kan ikke slettes som sådan. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Du må åpne papirkurven - gå på Fil og "Tøm papirkurven". Dette er en systemresurs og kan ikke slettes som sådan. 8225188[/snapback] Forsøkt det og jeg får ikke slettet. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Liten oppdatering filen som skal slettes ligger på en ekstern haddisk. Hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå