Gå til innhold

Alle servere nede i 3-4 uker og tap av chars

Anbefalte innlegg

Hva hadde du gjort om det ble uvanlig mye nedbør til høsten slik at alle Blizzards serverhus ble oversvømt i vann. Dette hadde ført til 3-4 ukers nedetid og tap av alle karakterer for evig tid. Ville du startet på nytt?

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da hadde jeg gjort noe annet i 3-4 uker, gått turer i naturen, gått på helsestudio, lekt med ungene, spist god mat, sett gode filmer, hygget meg med kona, vært med kompiser, lest en bok eller 10, bygget ny pc, oppgradert PCen, osv osv.

Når jeg tenker meg om er det akkurat det jeg gjør om dagen, wow rep mania er lissom ikke så gøy da :)

Lenke til kommentar

Det er sikkert mange som hadde sluttet, men pga. all pr'en ville det sikkert trukket endel folk også.

Jeg personlig hadde ikke tatt det så tungt, og synes nesten det hadde vært litt morsomt hvis det hadde skjedd. I hvert fall slik som det er nå.

Lenke til kommentar
Bare det skjer ETTER TG, så... Har ikke betalt 700 spenn for å spille offlinespill... *grøss*

8225677[/snapback]

Dra på TG for å spille wow er trist imo.. :cry: hvorfor dra et sted med 5000 andre for å gjøre det du kan gjøre like bra hjemme? Bare med mer stabilt nett

Lenke til kommentar
Bare det skjer ETTER TG, så... Har ikke betalt 700 spenn for å spille offlinespill... *grøss*

8225677[/snapback]

Dra på TG for å spille wow er trist imo.. :cry: hvorfor dra et sted med 5000 andre for å gjøre det du kan gjøre like bra hjemme? Bare med mer stabilt nett

8226284[/snapback]

Slapp av, kompis! :)

Drar til TG for å være med venner, guildmates, diskusjonfolks, god atmosfære og bra folk!

Men jeg spiller wow mens jeg er der! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...