Spetsnaz Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Hva er forskjellen på Nett&Kontant og DjuiceNetcash? Såvidt jeg kan se er den eneste forskjellen at djuice netcash har et mer fancy navn. Har ett sånt "fordelskort" til et djuice abonnement som jeg hadde før. Har de fremdeles det? Ikke det at det var noe poeng, men det er bedre med "fordeler" enn uten. Edit: Nett&Kontant er vårt billigste kontantkort med enkle elektroniske lademetoder. Netcash er et superbillig kontantkort med enkle elektroniske lademetoder Endret 24. mars 2007 av Spetsnaz Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hva er forskjellen på Nett&Kontant og DjuiceNetcash? Såvidt jeg kan se er den eneste forskjellen at djuice netcash har et mer fancy navn. Har ett sånt "fordelskort" til et djuice abonnement som jeg hadde før. Har de fremdeles det? Ikke det at det var noe poeng, men det er bedre med "fordeler" enn uten. Edit: Nett&Kontant er vårt billigste kontantkort med enkle elektroniske lademetoder. Netcash er et superbillig kontantkort med enkle elektroniske lademetoder 8224587[/snapback] Djuice er kontantkort som er rettet mer mot ungdom, og man får faktisk ganske mange djuice fordeler (se på www.djuice.no) som f.eks å ringe gratis en fredag i ny og ned. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Takk for svar, da blir det djuice. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Da har jeg byttet. Det gikk smertefritt og raskt. Aner ikke akkurat hvor lang tid det tok, men det er i orden nå. Man sender bare " NETCASH " til 2000 hvis man allerede har kontantkort fra telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå