Gå til innhold

27. mars vil Xbox Live! være utilgjengelig i 14t.

ManheiM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som har hørt noe om når live åpner igjen? vore i utlandet en måne nå.. og det første som skjer når eg er hjemme igjen er att live ikke funker :p

8254122[/snapback]

Det skulle vært åpent nå men virker som om Xbox live teamet ga faen og gikk å la seg for kvelden :mad::mad:

Lenke til kommentar
noen som har hørt noe om når live åpner igjen? vore i utlandet en måne nå.. og det første som skjer når eg er hjemme igjen er att live ikke funker :p

8254122[/snapback]

Det skulle vært åpent nå men virker som om Xbox live teamet ga faen og gikk å la seg for kvelden :mad::mad:

8254189[/snapback]

i USA er det omtrent ikke kveld engang.......

Lenke til kommentar

8254122[/snapback]

8254189[/snapback]

i USA er det omtrent ikke kveld engang.......

8254231[/snapback]

Mulig jeg tar feil nå men jeg tror de europeiske serverne ligger i Danmark.

Lenke til kommentar

Nei, dette går ikke! Nå er jammen meg filmen ferdig også, og ikke søren om MS er ferdige med jobben sin :hrm:

Gidder ikke vente lengre, legger meg nå.. Men de åpner sikkert rett etter at jeg har gitt opp. Bruker å være slik :nei:

En ting er positivt da; jeg legger meg tidligere slik at jeg raskere kan treffe min kjære i morgen :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...