Gå til innhold

27. mars vil Xbox Live! være utilgjengelig i 14t.


ManheiM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De stengte vel dørene klokka 9, og skal de være stengt i 14 timer åpnes de klokken 11 i kveld om alt går som planlagt.

Nooooooooo :ohmy:

8247851[/snapback]

er vel bare positivt hvis de kommer med noen gode oppgraderinger

8247858[/snapback]

Denne oppdateringen er rent vedlikehold på serverne og databasene, og vi sluttbrukere vil ikke direkte merke noen forskjel før eller etter oppdateringen. Blandt annet vil de kjøre en security update (som var planlagt lenge før ryktene om hacking av Xbox Live).

 

Spring update som vil være den store halvårlige oppdateringen av Live for oss vanlige vil komme senere. Det er ikke gitt noen dato for når det vil skjer, eller hva den oppdateringen vil inneholde. Men hva den ikke vil inneholde er klansupport. Det vil sannsynligvis komme i en senere oppdatering.

Lenke til kommentar
Denne oppdateringen er rent vedlikehold på serverne og databasene, og vi sluttbrukere vil ikke direkte merke noen forskjel før eller etter oppdateringen. Blandt annet vil de kjøre en security update (som var planlagt lenge før ryktene om hacking av Xbox Live).

 

Spring update som vil være den store halvårlige oppdateringen av Live for oss vanlige vil komme senere. Det er ikke gitt noen dato for når det vil skjer, eller hva den oppdateringen vil inneholde. Men hva den ikke vil inneholde er klansupport. Det vil sannsynligvis komme i en senere oppdatering.

8248065[/snapback]

 

hmm ok :) fortsatt, syns da alt av vedlikehold(oppgraderinger) o.l. er viktig. Verdt å vente en dag istedenfor at det fucker seg opp når du minst venter det

Lenke til kommentar

Faen! Tenkte jeg skulle laste ned Shivering Isles i dag tidlig i 7 tida men så kom jeg på at kontoen var fullstendig renska for cash så da ble den null MS points på meg. Fikk låne 250kr av en kompis som han satte inn på konto over kontofon og siden han har samme bank så skulle dette gått inn på 5 sekunder. Men neida. fikk det ikke inn før kl 12. Å når de endelig var kommet inn å jeg stressa med å få skrudd på 360'n så jeg endelig kunne få lastet det ned så er faenmeg hele Xbox live systemet nede til i kveld!. Jævla typisk altså :thumbdown:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Hva er denne "Spring-update" dere snakker om?? aldri hørt om den jeg... :ermm:

8248188[/snapback]

Xbox Live har som regel to store oppdateringer i året; en på våren og en på høsten. Dette er oppdatering som legger til funksjonalitet til Xbox Live. Av hva som har blitt lagt til tidligere kan nevnes f eks nedlastninger i bakgrunnen og automatisk nedlasting av spill som blir lagt ut på Arcade.

 

I årets springupdate er det knyttet store forventninger til hva som blir lagt til av funksjoner med tanke på at dette blir den første store oppgraderingen etter at PS3 har blitt lansert world wide.

Lenke til kommentar
Menneh... Når i alle dager skal MS få ræva i gir da? 14 timer har gått nå! :thumbdown: Vil legge meg jeg!

8253876[/snapback]

Da kan du jo bare legge deg :!:

 

Jeg skal sitte opp den kommer seg på beina igjen!! Har noen kills jeg må ta på ranked i Gears først... :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...