Gå til innhold

Kan noen lage et bilde til meg? DVD-cover..

Anbefalte innlegg

Trenger arket som er inni dvd-coveret (det som er coveret på en måte ;))

Så jeg lurte på om noen kan være så snille å lage et bilde til meg? Temaet er The Simpsons, og de tidligeste dagene av serien, dvs da det var Tracey Ullman shorts..

Teksten på coveret kan f.eks være "Alle Tracey Ullman-klippene" eller noe i den duren. Størrelsen på et standard dvd-cover er vel.. 1198 x 800?

Jeg veit ikke om det er best å dele det opp i to/tre deler eller bare ha det i en?

Sette pris på svar :)

Vet ikke om dette er postet riktig, men skitt au.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger arket som er inni dvd-coveret (det som er coveret på en måte ;))

Så jeg lurte på om noen kan være så snille å lage et bilde til meg? Temaet er The Simpsons, og de tidligeste dagene av serien, dvs da det var Tracey Ullman shorts..

Teksten på coveret kan f.eks være "Alle Tracey Ullman-klippene" eller noe i den duren. Størrelsen på et standard dvd-cover er vel.. 1198 x 800?

Jeg veit ikke om det er best å dele det opp i to/tre deler eller bare ha det i en?

Sette pris på svar :)

Vet ikke om dette er postet riktig, men skitt au.. :)

8224319[/snapback]

Ta en titt her :)

Lenke til kommentar
Takk for svar.. Har sette der, b.la på dette.. Og det er i feil størrelse osv..

8224503[/snapback]

Ja, det er et VCD cover (video-cd, populær standard i Asia). Men du kan bruke et program som heter XP-Cover, og da slipper du bare bildet i vinduet, velger DVD Cover, og da blir det korrekt (litt forvregning hvis ikke formatet er DVD, men til å leve med :) )

Lenke til kommentar

Ja, ok :)

Skjønte ikke helt det med "Left cover"/"Right cover" i CoverXp..:p

Men uansett, jeg synes det bildet var litt dårlig designet, også har det ingen bakside.. Så derfor lurer jeg på om folk kanskje kan prøve å lage et :)

Edit: Var en bakside der, ja xD

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...