Jaukim Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Ja, hvem er mest morsom av moderatorene? Hvem kan stenge trådene dine uten at du føler deg dum? Jarmo synest jeg er den morsomeste moderatoren, han kommer med morsomme kommentarer når han stenger visse tråder eller sletter upassende poster. Klart en favoritt! ( -Jarmo klassiker) Er litt usikker om jeg har posta på feil plass (om en moderator/admin skulle føle for å stenge tråden min, så kom med en morsom kommentar da!) Endret 10. mai 2007 av Ljå Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hvorfor har jeg en litt ekkel følelse om at dette bare blir helt galt? Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Hvorfor har jeg en litt ekkel følelse om at dette bare blir helt galt? 8224129[/snapback] hvist jeg hadde laga tråd om hvem den "beste" moderatoren er, så hadde jeg også hatt en følelse på at det bare hadde komt til å bli galt, men jeg skal altså bare høre hvem dere synst er den morsomeste moderatoren. menmen, det er typisk av meg å gjøre "gale" ting om kvelden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg