Propofol Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Har en Creative MuVo 1Gb som ikke funker som den skal, eller.. den funker vel ikke i det hele og det store. Når jeg putter helt nye batterier i den så starter den slik den skal, men problemene kommer med en gang jeg har den i bevegelse. For å ta et eksempel: 1. Jeg skrur den på 2. Jeg legger den fra meg på bordet 3. Jeg berører den og den skrur seg av Hva i all verden er galt? Det er jo flashminne uten løse deler, hvor kan feilen ligge og hvordan løser jeg det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 dårlig kontakt, ta opp og lodd dårlige kontakten Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 dårlig kontakt, ta opp og lodd dårlige kontakten 8224793[/snapback] Jeg føler meg ikke konfortabel med "ta opp" og "lodd den dårlige kontakten". Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Det er jo ikke sikkert det er delene som er ødelagte. Kan du koble den til PC og innstalere ny/siste firmware? Eventuelt kan du ta den med til butikken og spørre der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå