Gå til innhold

Sagaen om den bannede

L4r5

Anbefalte innlegg

Går ikke du litt i mot deg selv nå? Du sier at forfatteren aldri vil kunne skrive på Dottens nivå. Men eh du sa også at det ikke forundrer deg om det var Dotten? Nå blir vertfall jeg forvirret her. :ohmy:

8226449[/snapback]

Dotten kan velge å skrive på hva vi vil kalle et lavere nivå om hans motiver er å få oss til å tro det er en annen. Men jeg tror ikke det er han, men samtidig ville det ikke overraske meg om det er det.

@demille: prøver sikkert ikke være Dotten nei, men Dottens krimmer har vært en inspirasjon. Og Dotten har selvfølgelig ikke enerett på å skrive.

Endret av TSPreben
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor var kritikken? Han bare sa at den var wannabe Dotten.

8226676[/snapback]

Og det er kritikk. Historen har mange, mange likhetstrekk med hans forumfortellinger. Ja, det er jo nesten rent plagiat.

8226698[/snapback]

Jo, det var det jeg siktet til. Men Dotten har jo ikke enerett på det, selv om jeg personlig syns det blir litt dumt, men jeg kunne like gjerne gjort det bare for å ha det artig. Og kanskje gjør jeg det i tillegg. Selv om Dotten har vært moderator og er nå i forumstyret gjør som sagt ikke det at han er den eneste som får skrive slik som det.

Er det ikke bedre å ha det artig med historien? Kanskje er det derfor forfatteren velger å være nogenlunde anonym og.

Lenke til kommentar

Artig lesing. Ukjent forfatter her, akkurat som boken om Ari Behn, Trond Giske og co.

Nei, det er ikke jeg som har skrevet dette her. Mitt ego ville aldri tillat meg å holde slikt hemmelig. Oppfordrer forfatteren om å fortsette, det samme går for alle andre også som har en liten forfatter i magen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...