anja85 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 DELL INSPIRON 6000 256 MB ram 40 GB hardisck 1,4 GHZ prosessor windows XP professional avast anti virus akkurat formatert PC hei jeg har lite peiling på data, men skjønner at noe er riktig galt med den, når jeg er inne på programmer på internett X og msn så slår PC seg av ved først at det kommer opp en blå skjerm med masse koder før den fort blir svart og starter igjen. noen ganger kommer det opp at jeg må reboote. jeg slår den av og slår den på igjen og av og til gå det problemfritt og jeg er inne på windows igjen. noen som vet hva dte kan være? Lenke til kommentar
thrml Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) mulig du har noe virus / spyware eller noe, du kan prøve å laste ned "ad-aware se" fra www.download.com å søke med den, å se om du har masse spyware. er antivirusen din oppdatert? kan også være noe med hardware, har ikke så mye peiling men kanskje det kommer noen som har mer peiling. info om hva det står på den blåskjermen hadde også vært nyttig for å finne ut hva det er. Mvh Stian Endret 23. mars 2007 av Stian_Pa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå