LarZen Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg tenkte siden jeg har begge maskinene at jeg skulle bare sammenligne maskinene ang lyd fra dvd/blue-ray drevene. Det er som folk flest vet ganske stor forskjell. Jeg snakker engelsk som en gammel gubbe så du er advart. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Kan du skrive skrive en konklusjon her? (Internettet mitt klikker vært 4. sekund :S ) Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Wow! Jeg vet PS3 er mer lydsvak enn 360 men jeg tror det er noe feil med Xboxen din Larzen for så mye bråker ikke Xboxen min! Støynivået hos deg er minst 3 ganger så kraftig som hos meg. Men ellers flott video Endret 23. mars 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Så my bråker ikke min 360 eller! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Hm...er min 3 maskin det der. Synes alle har bråket like mye.. Kanskje denne er også defekt...aj aj aj. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Vel, den Xbox 360-en der hadde jeg fått sendt inn med en gang. Så mye bråker ikke min heller. EDIT: Oi, da tror jeg du har vært uheldig.. eller noe? Endret 23. mars 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Haha, tåper. Flott måte å teste og sammenligne lyd på dette her, det skal du ha creds for. Eller ikke. Lenke til kommentar
furu Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Vi burde vel etter hvert være i stand til å konkludere med at alle disse hobbytestene har absolutt null verdi. Alle vet hvilken som bråker mest og ingen har noen gang klart å utføre en skikkelig test. Resultatet er åpenbart - 360 bråker mest. Metodene for å komme fram til dette er så langt fra vitenskapelige at de ikke tilfører noe som helst nytt til debatten. Selv om dette forumet er preget av konsollkrig så kan vel alle være enige om at det eneste interessante er å finne ut hvor mye støy det faktisk er fra dem og dermed finne ut forskjellen. Altså hvor mye mer 360 bråker. Alle som lager disse videoene med sammenligninger av 360, Wii og PS3 har kanskje som sitt mål å vise verden at de har mer enn en konsoll. "Se!! Han har både Wii og 360! Sinnsykt stilig!". Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Det må være noe galt med din, om min hadde produsert så mye støy hadde jeg levert den tilbake med en gang. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 wææ den xboxen bråka fælt! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Bråka litt ja, men hvem i hvette setter seg ned og lytter etter konsollen sin når de spiller spill? Jeg gjør det ikke. Eneste er vel at irriterende fjortiskidz kan sie på online "OMG!1 I dide becas ma 360 made to match noize". Edit: Du er MYE bedre enn Petter Solberg i Engelsk, så så ræva er du ikke Endret 23. mars 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Syns eg hørte eit bittelite snev av Sean Connery innimellom der eg Larzen Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Haha noe seriøst gale med 360'ene som du har hatt ja, bråker jo noe helt sykt... Slik høres i hvert fall min ut (gammel video, gammel tv ): Og den bråker ikke noe mer på andre spill heller... Kjøpte min på launchday, mulig jeg bare har vært heldig hehe. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Min er også kjøpt på launch day og jeg har heller aldri hatt problemer kansje det bare er de nyere maskinene som bråker så jævlig og klikker hele tiden Endret 24. mars 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Du er bedre enn de fleste nordmenn til å prate engelsk, LarZen. Bare så det er sagt Tror nok også at 360'en din bråker litt mer enn normalt for jeg har ikke hørt noen 360 bråke så mye enda Lenke til kommentar
Vortexsurfer1 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Haha noe seriøst gale med 360'ene som du har hatt ja, bråker jo noe helt sykt... Slik høres i hvert fall min ut (gammel video, gammel tv ): Og den bråker ikke noe mer på andre spill heller... Kjøpte min på launchday, mulig jeg bare har vært heldig hehe. 8224695[/snapback] Hørte nesten ikke noe forskjell på SBS og LarZen sin, men nå er det vel sånn at det ikke er "state of the art" det utstyret dere har bruk for å ta opp med, og når man stikker en dårlig mikrofon rett opp i lydkilden er det ikke rart at det høres ut som et fly som tar av. Har begge maskinenen selv og ja PS3 bråker vesentlig mindre en XBOX360, sånn er det bare Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hørte nesten ikke noe forskjell på SBS og LarZen sin, men nå er det vel sånn at det ikke er "state of the art" det utstyret dere har bruk for å ta opp med, og når man stikker en dårlig mikrofon rett opp i lydkilden er det ikke rart at det høres ut som et fly som tar av. Har begge maskinenen selv og ja PS3 bråker vesentlig mindre en XBOX360, sånn er det bare 8225229[/snapback] Det er vel ikke først og fremst lydnivået som er forskjellen (selv om jeg er ganske sikker på at det er stor frskjell der), men selve lyden. Min har en jevn og fin lyd, mens LarZen sin støyer og bråker og har noen fæle klikkelyder osv. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 PS3 er mer stillegående. Det er det vel ingen tvil om. Men når jeg spiller så legger jeg ikke mye merke til det. Jeg spiller enten med lyd via surroundanlegget eller via hodetelefoner, og da overdøver det bråket fra 360'en min. Når jeg spiller av DVD'er eller ting fra harddisken er det ingen merkbar forskjell mellom min PS3 og X360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå