Propofol Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg har akkurat tilbrakt den siste timen på dass, jepp.. jeg satt med intense magesmerter av et annet helvette. Etter at jeg for en god stund siden laget tråden "Finnes det noe sterkere enn Jalapeños?" fikk jeg og en kompis den spontane ideen om å kappspise billig chili kjøpt på salg på den lokale Prixbutikken. Ikke morsomt. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Må bare bumpe denne Vi var i syden når jeg gikk på barneskolen. Der vi var hadde de noe forjævlige sterke frukter av noe slag. Jeg og en kompis fant ut at dette måtte vi la andre på skolen få smake, så vi tok med en neve. Endte vel med en god del syke elever den dagen. hehe Og det er fremdeles noe av det sterkeste jeg noen gang har smakt. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Å spise chilli er jo en festelig vorslek Om å gjøre å spise flest, trikset er å rive av små biter som du legger på tungen og svelger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå