AlecTBM Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 jeg tenker på å lage en musikk database på boksen min. er lei av å måtte gå til windowsen for vergang jeg skal spille av musikk noen tips på enkle progs som kan lage musikk database og nei ikke mysql ol. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 så litt på den i går men får se hva det blir til Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg bruker selv amarok. Dersom musikken din ligger på sin egen partisjon(antar du har mye musikk), så vil amarok jobbe raskere. Ellers forstod jeg ikke helt hva du var på jakt etter, kanskje du finner det her? http://linuxappfinder.com/databases Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) takker skal se der EDIT: Jeg fant ingen som så bra ut. Får lete litt til Endret 24. mars 2007 av AlecTBM Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Har du brukt et slikt program/database i windows - i tilfelle kan du si hvilke; lurer litt på hva du faktisk er på jakt etter? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 hehe nei har ikke hatt så mye musikk før men nå hoper det seg opp men winamp var jo fin i windows da. men jeg fikk den ikke til å funke i linux Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hvis du har brukt winamp så ligner XMMS ganske når det gjelder funksjoner og utseende. Ligger i pakkebrønnen til kubuntu. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Bruk heller audacious, mye penere, XMMS er død og begravet, bl8ir stadig mindre støttet av distribusjonene. Lenke til kommentar
AlexTheMad Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 enig med roberth1990. hvis du er winamp fan så bruk audacious, med den kan du til og med bruke winamp classic skins Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Så mye skryt audacious får Da får jeg bare prøve det da Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Det finnes mange spillere for GNU/Linux, men hvis du vil bygge en database over alle sangene dine er vel ikke audacious ol. helt det rette. Er vel bedre å satse på en mer avansert spiller. Selv bruker jeg rhythmbox. Exaile, Banshee og Amarok er også populære og kan lage en database av musikken din. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Er jeg ikke heldig Når jeg har innstalert spilleren så finner jeg ut at lyden ikke funker EDIT: der var lyden ja Denne funka jo fint den men skal se på den linken Endret 25. mars 2007 av AlecTBM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå