N_R Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Denne lille saken står høyt på min ønskeliste - endelig noe å bruke Expresscard-slotten til :-) http://www.belkin.com/pressroom/releases/u...ansionDock.html http://www.everythingusb.com/belkin_notebo...nsion_dock.html ...noen som har sett den her i Norge?? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Tvilsomt at den selges i Norge, hverken prisguiden eller google klarer å finne norske forhandlere eller i det hele tatt info på norsk. Lenke til kommentar
N_R Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Ja, det står at den "kommer" til Europa, så det vel bare å smøre seg med litt tålmodighet! :-) Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Elkjøp solgte/selger? Belkin, hør med dem, de bør kunne forhøre seg, vet også Dell har noe Belkin, men er vel mest routere og slikt. Lenke til kommentar
kehax Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Du kan prøve å ta kontakt med MPX.no. De leverer belkin. XG station kommer til sommern da XG station (digi) Her har du et alternativ: toshiba portreplikator universal Endret 24. mars 2007 av kehax Lenke til kommentar
N_R Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 ...japp, men trenger ikke no' ekstern 3d - men ønsker å koble til skjerm, usb-disker, nettverk osv med EN kabel Og sånn sett er denne saken nesten rent genial. DynaDock har jeg allerede sett på, og var veldig nærme å kjøpe den. Men 1) den støtter ikke Vista enda , og 2) den kjører video-løsningen på USB. Siden Belkin-saken (som er er PCIe/Expresscard) ikke kjører høyere enn 1600,1200, så er jeg noe tvilende til om DynaDock kan drive min 24" Dell 1920x1200... :-) På Dinside.no står det at "i praksis" og "kanskje" - så jeg venter litt og ser hva som skjer tror jeg.... Lenke til kommentar
kehax Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Det er mulig den Belkin saken ikke har blitt sluppet ut for salg ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå