Gå til innhold

Menn mot voldtekt


Anbefalte innlegg

Ønsker det hadde bare vært fler av sånna som meg, som virkelig har lyst til å leve i dette landet og TØRR å være IMOT! Jeg har motatt mange drapstrusler av ungdomsgjenger(utlendinger) hvor de mener at jeg er "rasist" ogsånt..

8266705[/snapback]

 

Nå skal jeg være forsiktig med å anta så mye, men du stigmatiserer jo veldig når du snakker på den måten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ønsker det hadde bare vært fler av sånna som meg, som virkelig har lyst til å leve i dette landet og TØRR å være IMOT! Jeg har motatt mange drapstrusler av ungdomsgjenger(utlendinger) hvor de mener at jeg er "rasist" ogsånt..

8266705[/snapback]

 

Nå skal jeg være forsiktig med å anta så mye, men du stigmatiserer jo veldig når du snakker på den måten.

8271784[/snapback]

 

 

jaok?.. asså, når ikke utlendinger tåler å bli kalt for "svarting, neger, utlending" da har de problemer, Det er de som har valgt å komme til landet? er det ikke? "ah, det er så mye krig å dritt hvor jeg bor.. kan jeg få komme in.." neste dag.. sitter personen i fengsel..

 

er du ikke lITT lei av å høre at du blir kalt rasist? bare du sier svarting, utlending eller lignende så sier det bare KLIKK... også er det alltid "RESPEKT"

de tror at de kan banke alle, så er ting ordnet.

"taso mot mai da. ska vi se om do torr o si det same etterpo"

 

jeg står for hva jeg mener.. og hvis ikke utlendinger "respekterer" det(noe de ikke gjør så vet ikke jeg.. jeg er jo "rasist" ifølge dem..

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar
jaok?.. asså, når ikke utlendinger tåler å bli kalt for "svarting, neger, utlending" da har de problemer, Det er de som har valgt å komme til landet? er det ikke? 

Ingenting galt i å si utlending eller neger. Men svarting? Det er rett og slett forkastelig og uforsvarlig. Hva med de som er adoptert da? De har ikke valgt å komme hit. Er det ok å kalle de svarting, bare fordi de har mørk hud.

 

Vi kan ikke bare si: " Jaok, bare kom du, men ikke forvent å bli rettferdig behandlet, for du kommer ikke herfra."

 

"ah, det er så mye krig å dritt hvor jeg bor.. kan jeg få komme in.." neste dag.. sitter personen i fengsel..

Hva faen er dette for noe tull? For det første viser du null respekt for folk som lever i krig og faresonen hver eneste dag. Tror du at alle som ikke er hvite og kommer fra utlandet automatisk blir kriminelle? Kriminalitet blandt invandrere er vanligvis basert på at de blir forsømt av staten, de får seg ikke jobb, osv. Ergo blir de tvunget ut for å rane eller utføre lommetyveri. Du er tydeligvis hjernevasket av media, for det er langt fra så mange invandrere som du tror som utfører kriminalitet.

 

er du ikke lITT lei av å høre at du blir kalt rasist? bare du sier svarting, utlending eller lignende så sier det bare KLIKK... også er det alltid "RESPEKT"

de tror at de kan banke alle, så er ting ordnet.

"taso mot mai da. ska vi se om do torr o si det same etterpo"

Svarting er rasitisk. Enten så er du rett og slett dum, eller så baserer du alle fordommene dine på engangstilfeller.

 

jeg står for hva jeg mener.. og hvis ikke utlendinger "respekterer" det(noe de ikke gjør så vet ikke jeg.. jeg er jo "rasist" ifølge dem..

8273877[/snapback]

Ja du er rasist, fordi du er så fylt av fordommer og usanne påstander at jeg blir nesten litt lei meg. Trodde Norge hadde kommet lenger enn det nå. Å si at alle som kommer til Norge og er mørk i huden havner i fengsel dagen etter at de kommer hit, er så sinnsykt rasistisk at jeg kunne ha... gjort mye vondt på deg.

Lenke til kommentar
okey:), men er  du ikke enig at det er innvandre som gjør de fleste voldtektene da?

Jeg er selv en IKKE-Norsk, Har en bestemor som er amrikaner.. og jeg ser ikke på meg selv som Norsk.. Men trossalt jeg skal leve i dette landet, å jeg har ikke lyst å se at andre Innvandre ødelegger for oss som VIRKELIG har lyst til å bli akseptert av sammfunnet, som virkelig betaler for seg, ja gjør rett å seltt alt for å bli likt av nordmenn, men blir bare sett ned på av enkelte nordmenn.. pga DE ødelegger for oss andre. mange vill sikkert da spørre.. hvorfor drar du ikke tilbake.

 

 

hvorfor skal jeg dra tilbake, når jeg ikke kjenner noen?, jeg kjenner ikke kulturen demmes, jeg vil slite veldig mye.. Jeg har vokst opp i dette landet, hvorfor skal jeg da dra?

 

jeg har ikke lyst til å se barna mine vokser opp, hvor det er hat ogsånt jeg skjønner at nordmenn blir bare mer og mer provosert av utlendinger som voldtar, selv blir jeg provosert og lei meg når jeg hører og leser noe slikt i avisen... tilog med så respekter jeg folk som virkelig hater sånna som meg, det ikke noe rart i at de hater sånna som meg.. bare se hva som skjer idag:(

 

Kall meg gjerne syk eller idiot,, men jeg har ikke lyst til å se mine framtidige barn vokser opp hvor det er hat ogsånt(noe jeg tvilerpå)

 

Ønsker det hadde bare vært fler av sånna som meg, som virkelig har lyst til å leve i dette landet og TØRR å være IMOT! Jeg har motatt mange drapstrusler av ungdomsgjenger(utlendinger) hvor de mener at jeg er "rasist" ogsånt..

8266705[/snapback]

 

Nei, jeg er ikke enig i at innvandrere gjør de fleste voldtekter. Tenk på alle voldtektene som foregår i norske hjem som vi aldri hører om. Men jeg er enig i at media prøver å få oss til å tro at innvandrere begår alle voldtektene.

 

Det at du har en bestemor som kommer fra Amerika, vil vel ikke si at du ikke er norsk? Jeg har aldri forstått begrepet tredje-generasjons innvandrer. Du har jo ikke innvandret!

 

Jeg kan forstå at du har blitt oppfattet som rasistisk.

Lenke til kommentar

Folk sier at man bør sende utlendinger som lager bråk hjem og ut av landet. Jeg sier at ALLE som lager tøys og tull bør bli putta inn på en herkules, og dumpa på en flystripe i nigeria. Klarer de mesterstykket med å komme tilbake, så er det bare sende igjenn de med neste last. Utlendinger eller nordmenn ... same shit, i couldn't care less.

 

Vi har fulle fengsler, og kø for å sone. Vi har latterlige straffer. Folk syns det er gøy å banke opp folk, voldta og stjele. Ser man på flere av de som havner i retten så er det gjerne flere forhold, og ellers kjent som en "bråkmaker". Dritt lei av slikt.

 

Politikerene har gjort det lovlig å tigge, vet ikke med denne helga men fytte faen hvor mye tiggerpakk det var sist helg. 10m mellom hver, ikke kødd, haltet og bar seg. Horene er litt mindre hissige nå, men i høst så kunne du ikke gå gjennom karl johan uten at horene kom med "I wanna føkk you, søkk you, im so horney" midt på lyse dagen hele tiden. Nå er det nede i ca 2 - 5 henvendelser i løpet av kvelden, litt mer diskre.

Bare venter på at purken skal begynne på 30millioners sparekampanjen for den kommer snart. det er da fritt frem for alt faenskap. Ikke frykt noenting, det vil uansett bli henlagt, og det blir mye av det idag og. Det er kamera overalt(ikke helt), de er til pynt.

Lenke til kommentar

Jeg regner med at denne diskusjonen startet omtrent da visse aviser kom frem med "statistikker" over hvordan innvandrere voldtar mer enn nordmenn. Og dere bare svelgte beitet helt? Statistikk er ett matematisk fenomen som burde ha blitt holdt i forskeres varetekt og ALDRI blitt utgitt til journalister! Så la oss se på statistikken. Den forteller at det er flere invandrere som voldtar enn nordmenn? Men hva er prosenten hvis vi sammenligner med antall nordmenn og antall innvandrere i dette landet? Så kan vi dele opp voldtekts statistikken i tre. Hjemme-voldtekt, fest-voldtekt og 'offentlig'-voldtekt. Og dette er anmeldte voldtekter. Så ser vi for oss voldtekter som er skjedd i helger i motsetning til ukedager. Vil en fest-voldtekt i en helg føles værre for en kvinne enn offentlig voldtekt av en innvandrer på en onsdag? La oss si nei, og la oss si at kvinnen er like beruset ved begge anledninger. Så det har vært en økning av prosent voldtekter hvor innvandrere har vært innvolvert? Vil det si at det har vært en nedgang i voldtekter begått av hvite skinnende nordmenn? I Bergen den siste tiden har det vært en økning i offentlige voldtekter gjennomført av hvite menn, men vil det si at fest-voldtekter blandt innvndrere har gått ned? eller opp? Eller vil det si at husmor-voldtekter i begge leirer er skiftende? Siden de tar til gaten jeg mener? Hva med at menn er ukomfortabel med offentlige voltekter fordi vi har ett begjær om å beskytte 'våre' kvinner, men ikke er i stand til det. Hvordan kunne vi være?

 

Ikke gi meg noe Jævla tabloid statistikk. Gi meg en undersøkelse!

Lenke til kommentar

http://www.ssb.no/emner/00/02/notat_200466/notat_200466.pdf

 

Regner med SSB er seriøse. Men ja, det står noe der om at hvite nordmenn kan være underrepresentert i statestikken. Politiet sjekker jo utlendinger mer enn andre ...

 

Men det står litt lite om hvorfor det er slik. det er synd. Men ser man på antall or prosent, så er det lett å bli tabloid. Det er ikke mange utlendinger i norge, men de få som lager bråk får jo tabloiden til å gå bananas.

Lenke til kommentar
Folk sier at man bør sende utlendinger som lager bråk hjem og ut av landet. Jeg sier at ALLE som lager tøys og tull bør bli putta inn på en herkules, og dumpa på en flystripe i nigeria...

 

..Politikerene har gjort det lovlig å tigge, vet ikke med denne helga men fytte faen hvor mye tiggerpakk det var sist helg. 10m mellom hver, ikke kødd, haltet og bar seg. Horene er litt mindre hissige nå, men i høst så kunne du ikke gå gjennom karl johan uten at horene kom med "I wanna føkk you, søkk you, im so horney" midt på lyse dagen hele tiden...

8282057[/snapback]

 

Du virker så sympatisk :love:

Lenke til kommentar
De er overrepresentert på statistikken for overfallsvoldtekter (det vil si når en kvinne blir overfalt og voldtatt på gaten av en ukjent mann), men de aller fleste voldtekter gjøres av noen kvinner kjenner, og der er det sannsynligvis flere nordmenn.

 

Det at de er fulle eller beruset er ingen unnskyldning!

8228376[/snapback]

 

Hvor har du dette fra? I Oslo er ihvertfall muslimske innvandrere grovt overrepresentert på alle anmeldte voldtekter, overfallsvoldtekter utgjør bare en liten andel av disse.

8228864[/snapback]

Hvor har du dette fra?

Lenke til kommentar
det er bare innvandre som voldtar, å det vet vi alle...

hvis det er en nordmann som har voldtatt så er det pga han var full etc.. men det er innvandre som gjør de fleste voldtektene.. noe som gjør meg så f!"#!"#¤ provosert

8228253[/snapback]

 

 

Er du sikker? Kanskje det er bare dere nordmenn som er for fulle til å tenke over det! :mad:

Endret av Savage-Garden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...