Gå til innhold

Menn mot voldtekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
send alle muslimene ut-_- det er ofte de som utgjør voldtektene...

kinesere og asiatere har vi sett lite av...    Muslimer og Afrikanere er de som må ut..

8229570[/snapback]

 

Hvorfor ikke bare bygge en konsentrasjonsleir de la german i stedet? Mye enklere, sender vi de tilbake så skal jo de dø likevell.

Lenke til kommentar
send alle muslimene ut-_- det er ofte de som utgjør voldtektene...

kinesere og asiatere har vi sett lite av...    Muslimer og Afrikanere er de som må ut..

8229570[/snapback]

Hvorfor skal de fjernes? Det er kun et fåtall av muslimene og afrikanerne som begår voldtekt. Skal vi ikke heller prøve å forebygge grunnene til voldtekt, altså hele ideen om at kvinnen er underkastet mannen, istendenfor å sende hundretusenvis tilbake til sulte- og krigshelvete

Lenke til kommentar

ehhh fåtall???

skal jeg le eller grine? følger du ikke med på nyheter?

 

seff er enkelte jenter bitchy.. hvor de sier at de vill ha sex, ogderetter anmelder han for voldtekt.. det er bare lættis.. men når det kommer til utlendinger så er det ærlige

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar
det er bare innvandre som voldtar, å det vet vi alle...

hvis det er en nordmann som har voldtatt så er det pga han var full etc.. men det er innvandre som gjør de fleste voldtektene.. noe som gjør meg så f!"#!"#¤ provosert

8228253[/snapback]

 

Du var jo sinnsykt rask til å dømme innvandrere...

Kom til Norge da jeg var 3, har praktisk talt vokst opp i Norge, er fra sør Europa, er like mye norsk som alle andre, men du sier da at du vil ha meg ut av landet?

Lenke til kommentar
det er bare innvandre som voldtar, å det vet vi alle...

hvis det er en nordmann som har voldtatt så er det pga han var full etc.. men det er innvandre som gjør de fleste voldtektene.. noe som gjør meg så f!"#!"#¤ provosert

8228253[/snapback]

 

Du var jo sinnsykt rask til å dømme innvandrere...

Kom til Norge da jeg var 3, har praktisk talt vokst opp i Norge, er fra sør Europa, er like mye norsk som alle andre, men du sier da at du vil ha meg ut av landet?

8230610[/snapback]

 

Tusenvis er kun statistikk, enkeltilfeller er en tragedie!

 

Men ja, om det er noe i kulturen din som rettferdigjør voldtekt og annet ufyselig, så ja.

 

(Går ut ifra det motsatte:P)

Lenke til kommentar
det er bare innvandre som voldtar, å det vet vi alle...

hvis det er en nordmann som har voldtatt så er det pga han var full etc.. men det er innvandre som gjør de fleste voldtektene.. noe som gjør meg så f!"#!"#¤ provosert

8228253[/snapback]

 

Du var jo sinnsykt rask til å dømme innvandrere...

Kom til Norge da jeg var 3, har praktisk talt vokst opp i Norge, er fra sør Europa, er like mye norsk som alle andre, men du sier da at du vil ha meg ut av landet?

8230610[/snapback]

 

Tusenvis er kun statistikk, enkeltilfeller er en tragedie!

 

Men ja, om det er noe i kulturen din som rettferdigjør voldtekt og annet ufyselig, så ja.

 

(Går ut ifra det motsatte:P)

8230663[/snapback]

 

"kulturen min" er jo ikke noe annerledes enn din, som sagt så har jeg jo oppvokst og bodd nesten hele mitt liv i Norge, er jo ikke noe mindre norsk enn det du er...

(skjønner du mente det spøkefullt, men synet til folk er ofte utrolig forvrengt)

Endret av Dryzz
Lenke til kommentar

jeg synes at det kunne vært bra og få ut de værste innvandrerne ut av landet... har selv 3 folk i det huset jeg bor i og de er dritt frekke, smeller dører, og bryr seg ikke om fellesskapet, og i tillegg så er det et fåtall av innvandrerne som voldtar norske kvinner , ufårståelig!

Lenke til kommentar
Personer som blir dømt for voldtekt (og det er tilstrekkelige beviser) bør få utstyret kappet av. Null sjangs for at det blir gjort igjen.

8230807[/snapback]

Folk som blir dømt for tyveri (og det er tilstrekkelige beviser) bør få hendene kappet av. Null sjangs for at det blir gjort igjen.

 

Folk som blir dømt for drap (og det er tilstrekkelige beviser) bør få hodet kappet av. Null sjangs for at det blir gjort igjen.

 

Er det et slikt samfunn vi ønsker? Er det ikke nettopp slik kultur disse fæle voldtektsmennene kommer fra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...