format c: Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Quote: Den 2002-12-13 15:48, skrev tinkamolly:Jeg er i ferd med å gi opp min datamaskin.Det ene probleme avløser det andre .Nå finner den ikke CDbrenneren lengere .Nytt skjermkort går ikke å få sett i .Så jeg lurer på om det er noen programmer på nettet som kan laste ned og bruke til å kontrolere alt på maskina(BIOS,SYS INNI OSV)Jeg er takknemlig hvis noen har en ide hvor jeg kan finne informasjon .JEG SENDER FLAX LODD TIL DEN SOM KOMMER OPP MED BESTE FORSLAG Prøv SisoftSandra http://www.sisoftware.co.uk/ Lenke til kommentar
kindings Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Det må være utrolig irriterende for dem som spør på hw.no for tiden. Rekord mange emner blir ødelagt med usaklige poster mht emnet, spørsmålet er tatt opp før, sure "bruke søk funksjon" etc. Når det er sagt er det veldig vanskelig å hjelpe med mindre du gir litt informasjon om hardwaren din. Kanskje noen har hatt liknende problemer med samme hardware, men en fersk windows installasjon er alltid bra, bare husk å ta backup av viktige filer på windowspartisjonen. Og som mange andre har sagt må du lete etter drivere og sjekke hardwaren din, datautstyr går faktisk i stykker fra tid til annen.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Bruk emnefeltet fornuftig(beskrivende, uten caps og mange ! og ?). Prøv i gjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg