Gå til innhold

Hårfarge til gutter


Anbefalte innlegg

hei!

 

Jeg er en gutt på 16 år som vil farge håret. Har nå mellom blondt hår.

Anbefaller dere å farge det mørkere eller lysere. Er ganske lys i huden

 

Og så lurer jeg på om det finnes hårfarger en for kjøpt på f. eks H&M for gutter. Eller spiller det ikke noen rolle hvordan man kjøper.

 

Noen tips til en uerfaren gutt ?? thumbup.gif

8223526[/snapback]

Sjekk i photoshop da :p

Marker håret ditt, og Ctrl+U, og forandre til fargen du ønsker, og sjekk hva/om det passer

 

Men du, det er greit å bry seg om utseendet, men å farge hårdet når man er gutt, er vel ikke så kult? Gå sånn som du er skapt du :hmm:

En ting er stil, og en annen ting er utseende osv. Og hvis du har en stil som er tilpasset til mørkt hår ( :lol: ), kan det bare fortelle for andre at du ikke har funnet stilen som passer til deg. Selvom det å farge håret, til en annen farge, kan kanskje hjelpe på selvtilliten osv, men det vil nok bare utstråle svak selvtillit, og ikke glem at du er gutt. Og å farge håret er ikke en typisk gutte-ting.

 

I tillegg, tror jeg det vil bli en større forandring en du tror. Det kan hende at du kommer til å angre. Mennesker med naturlig mørkt hår, han vanligvis naturlig mørkere farge i huden også (hvis man ikke er en skrekkfilm-guttunge da), og å få mørkt hår for deg, som er ganske lys i huden, vil bare få deg til å se utrolig blek ut osv.

 

Jeg synes du skal droppe det jeg.

Du er ok, som du er. Få deg heller en fresh hårklipp :yes:

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lysere. Alltid lysere. Ingen ser bedre ut med mørkere hår. Du har mellomblondt hår nå, det beste er veldig lyse striper. Det er übersexah.

8223674[/snapback]

 

Uenig. De fleste med mellomblondt/kommunefarget hår blir vakre med mørkt hår, så lenge det passer til hudtonen deres. Men øyenbryn bør også taes. Kjøp en sånn handy dandy øyenbrynsfarveting på H&M, det tar 5 min, og er veldig enkelt.

Lenke til kommentar
Lysere. Alltid lysere. Ingen ser bedre ut med mørkere hår. Du har mellomblondt hår nå, det beste er veldig lyse striper. Det er übersexah.

8223674[/snapback]

 

Uenig. De fleste med mellomblondt/kommunefarget hår blir vakre med mørkt hår, så lenge det passer til hudtonen deres. Men øyenbryn bør også taes. Kjøp en sånn handy dandy øyenbrynsfarveting på H&M, det tar 5 min, og er veldig enkelt.

8224614[/snapback]

Det sier du bare fordi du selv har lyst hår og farger det mørkt. Ikke tross fakta for å redde deg selv, kvinne! Accept the facts! Det finnes blonde mennesker og det finnes de som vil være blonde mennesker. Arisk rase ftw.

Lenke til kommentar
Det sier du bare fordi du selv har lyst hår og farger det mørkt. Ikke tross fakta for å redde deg selv, kvinne! Accept the facts! Det finnes blonde mennesker og det finnes de som vil være blonde mennesker. Arisk rase ftw.

8224723[/snapback]

 

Tullball, jeg er alltid subjektiv. Senest for to dager siden farget vi håret til en blond kompis mørkt, og det ble skikkelig bra. Jeg ser bra ut uansett hårfarge jeg, og slik er det bare. Du er nok bare misunnelig på meg.

Lenke til kommentar
Lysere. Alltid lysere. Ingen ser bedre ut med mørkere hår.

 

Hva f*** er det for en statement? Ingen ser bedre ut med mørkere hår?

Har selv mørk blond naturlig, har farga det helt svart nå,syntes selv jeg ser mye bedre ut med helt svart. Det er min mening. din mening om mitt hår bryr ikke meg, ville jeg hatt din mening hadde spurt noe lignende det her: Syntes du håret mitt er fint?

 

Syntes folk de selv ser bra ut, trenger de ingen andres mening. Hvis de ikke liker håret sitt bryr de seg heller ikke om din mening om håret dems, kontra sier du noe positivt vil de kanskje tenke seg litt om. Sånn som du IKKE gjorde da du skrev inn, vet du?

 

-Gizmo.

Lenke til kommentar
Haha, noen folk altså. Jeg sier det jeg mener, og de angriper som om jeg skulle fornærmet dem personlig. Swallow a chill pill, pal.

8225891[/snapback]

Sier det du mener? Hah! Du sa omtrent "Sånn er det.", og da er det klart folk blir forbanna.

8226010[/snapback]

Selvsagt sier jeg "sånn er det", fordi det er det jeg mener. Hvis du tolker det jeg sier som noe annet enn min personlige mening, så er det ikke mitt problem. Skulle jeg slengt på en "IMHO" på slutten for at folk ikke skal bli lei seg?

Lenke til kommentar

Sier det du mener? Hah! Du sa omtrent "Sånn er det.", og da er det klart folk blir forbanna.

8226010[/snapback]

Selvsagt sier jeg "sånn er det", fordi det er det jeg mener. Hvis du tolker det jeg sier som noe annet enn min personlige mening, så er det ikke mitt problem. Skulle jeg slengt på en "IMHO" på slutten for at folk ikke skal bli lei seg?

8226018[/snapback]

Når du har en mening som omhandler utseende og smak, burde du såklart kjøre på med en "IMO" eller "Det synes iallefall jeg.", hvis ikke kan du bare forvente og få et par sure miner.

Lenke til kommentar
Når du har en mening som omhandler utseende og smak, burde du såklart kjøre på med en "IMO" eller "Det synes iallefall jeg.", hvis ikke kan du bare forvente og få et par sure miner.

8226040[/snapback]

Jeg forventer mer av mine medforumister enn at de blir lei seg og syter i tråden fordi jeg ikke synes de er fin på håret.

Lenke til kommentar
Når du har en mening som omhandler utseende og smak, burde du såklart kjøre på med en "IMO" eller "Det synes iallefall jeg.", hvis ikke kan du bare forvente og få et par sure miner.

8226040[/snapback]

Jeg forventer mer av mine medforumister enn at de blir lei seg og syter i tråden fordi jeg ikke synes de er fin på håret.

8226092[/snapback]

Jeg fikk mest lyst til å bare si "Tard" der, men jeg lar være.

 

Synes du det er greit om noen løper inn på musikkforumet og sier at en musikksjanger suger, og etterpå sier "Sånn er det bare!"? Folk har forskjellig smak, og derfor kan man ikke si sånn er det bare.

Endret av Okstad
Lenke til kommentar
Synes du det er greit om noen løper inn på musikkforumet og sier at en musikksjanger suger, og etterpå sier "Sånn er det bare!"?

8226214[/snapback]

Jeg synes det er greit at folk sier at en musikksjanger suger, uten at de blir angrepet av fanboys som klager på at det er bare hans mening. Selvsagt er det hans mening, det vet både han og alle andre. Hvorfor du gidder å gjøre noe stort ut av dette forstår jeg ikke.

 

Du har sikkert mørkt hår, folk med mørkt hår har en tendens til å poste sånt.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Hippie-Erlend farget nylig håret med farge fra H&M. Det ble ganske kult. Dessuten er det ikke noen forskjell på jente- og guttehår bortsett fra at jentehår vokser en del fortere.

Lenke til kommentar

Må innrømme det var en god idè å markere ut håret i photoshop og endre farge på det :p Nei, du må jo bare prøve deg frem egentlig. Kan jo teste ut med en sånnen 100 kroners farge på coop-en først. Men uansett hva du velger vil jo du og dine bli vant med det, og alle du treffer senere kan jo ikke huske deg på noen annen måte :p Alt går seg jo til tilslutt.

Lenke til kommentar
Når du har en mening som omhandler utseende og smak, burde du såklart kjøre på med en "IMO" eller "Det synes iallefall jeg.", hvis ikke kan du bare forvente og få et par sure miner.

8226040[/snapback]

Jeg synes at det er unødvendig at man hele tiden skal fremheve at det man sier bare er sin egen mening, IMHO. Jeg synes det er utrolig unødvendig, men det er jo bare min mening. Det sier seg jo selv at det man sier kun er ens egen mening, synes jeg IMO.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er greit at folk sier at en musikksjanger suger, uten at de blir angrepet av fanboys som klager på at det er bare hans mening. Selvsagt er det hans mening, det vet både han og alle andre. Hvorfor du gidder å gjøre noe stort ut av dette forstår jeg ikke.

 

Du har sikkert mørkt hår, folk med mørkt hår har en tendens til å poste sånt.

8226241[/snapback]

Du sa omtrent noe sånt som "Ikke farghåret ditt mørkt, det er stygt, sånn er det bare." Hvis du derimot hadde skrevet det slik. "Ikke farg håret ditt mørkt, det synes jeg er stygt.

 

Du kan ikke uttale deg om hårfarger og andre ting som har noe med smak og gjøre, på samme måte som du uttaler deg om krigen i Irak. Hvis du er skarp og veldig bestemt når det kommer til akkurat det feltet, så kan du få deg et par smeller, både på forumet og IRL.

 

Jeg synes at det er unødvendig at man hele tiden skal fremheve at det man sier bare er sin egen mening, IMHO. Jeg synes det er utrolig unødvendig, men det er jo bare min mening. Det sier seg jo selv at det man sier kun er ens egen mening, synes jeg IMO.

8226682[/snapback]

Det synes jeg og. Men hvis man snakker om smak, kan man kanskje være litt forsiktig på framgangsmåten, og ikke bare: "RALALALA! NEI DET SER/HØRES STYGT UTLLOLOLLLOLOLOL."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...