anaconda Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hei Har store problemer med web-tv. bruker youtube mye, Funka bra før, Men ikke nå mer. Stopper opp hele tiden. Samme problem på tv2 og tv3 web-tv. Har 20 mbit inn. Maskin er koblet til trådløst nettverk. Kan det være routeren? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Hei Har store problemer med web-tv. bruker youtube mye, Funka bra før, Men ikke nå mer. Stopper opp hele tiden. Samme problem på tv2 og tv3 web-tv. Har 20 mbit inn. Maskin er koblet til trådløst nettverk. Kan det være routeren? 8223337[/snapback] reset alle boksene og sett dem opp på nett. få testa att du har den speeden du skal ha. bruk KABEL. trådløst er tregt hvilken linje har du? du sier du har 20 mbit ned. hjelper lite hvis du har bare 200 kbit/s opp hva har du opp da? hvilken side er det du ser tv2 og sånt på? jeg bruker euchannels.net jeg har 1 mbit ned og 200 kb/s opp og det lager ikke hos meg Endret 28. mars 2007 av m0zzdart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå