Jonas2 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Jeg har bestemt meg for å kjøpe en Dell Inspiron 9400. http://www1.euro.dell.com/content/products...sdt1&l=no&s=bsd Denne er hovedsaklig til kontor. Slik at dere vet det.. Men. Skal jeg kjøpe den med Vista eller XP? Lurer pågrunn av bugs og slikt i Vista. Håper på raskt svar, siden jeg må kjøpe denne fort slik at jeg får dobbel ram:P Forhånd takk Mvh Jonas2 Endret 23. mars 2007 av Jonas2 Lenke til kommentar
Turboguri Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Er vel ikke så mange bugs i Vista? Vista er så langt jeg har erfart veldig stabilg og har ikke opplevd noen bugs. Det som derimot kan forekomme er at noe programvare ikke er tilpasset Vista enda. Mitt tips er å sjekke om den programvaren du kommer til å benytte deg av er kompatibel med Vista. Er den det ser jeg ingen grunn til ikke å velg Vista. Er det derimot noe programvare du er nødt til å ha som ikke er kompatibel med Vista enda så bør du holde deg til Xp. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) tror du mister litt batteritid med vista, men til kontorbruk har du vel tilgang til strøm og dette vil ikke bli et problem Endret 23. mars 2007 av AndyF Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Konstruktivt, mck -_- Du kan jo teste en maskin med Vista? Kjenner du noen som har det? Lenke til kommentar
mck Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Beklager eguliano, jeg fikk selv en Dell Insp 640m med Vista Home Premium for 2 uker siden, og jeg er stor fornøyd med det valget. Har ikke hatt noen problemer og liker Vista veldig godt. Det AndyF sier om batteriet kan jeg ikke bekrefte eller avkrefte, men min holder i 7-8 timer (dette med 9-cells batteri som jeg synes du også må kjøpe hvis du skal ha Dell). Håper dette gir deg svar på det du lurte på, eller så er det bare å spørre om mer du lurer på. Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) På min stasjonære hadde jeg Vista Ultimate. Men jeg gikk tilbake til XP etterhvert. Det er jo bare å legge inn i igjen når jeg får lyst:P Men jeg tror jeg kjøper maskina med Vista da.. Siden det er jo framtidsrettet:P Endret 24. mars 2007 av Jonas2 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg ville gått for xp. Gjerne pro Lenke til kommentar
- Fear - Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg ville sjekket og skriveren du vil bruke har drivere for vista. Jeg har hp laserjet 1020 som ikke får drivere før juli i år. Meget dårlig av HP å bruke 5 mnd på å fikse drivere. xp driverne funker ikke i vista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå