izek_mendez Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ønsker konstruktiv kritikk på to arkivbilder: Mads Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Nr 1 likte jeg. Nr 2 ble ikke noe særlig. Hva med å legge ut en verson hvor du bruker levels til å gjøre det mørke litt mørkere? Måkene passet inn, men ble kanskje litt for uskarpe... Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 bilde 1: Likte silhuettene av persnonene, men måsene kunne vært skarpere som Marius sier Fine farger Bilde 2: Altfor kjedlig og tomt. Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Bilde nr.1 var rålekkert da. Utrolig fint rett og slett. Strålende Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Bilde nr 1 var fint. Stemningsfull farge og flotte siluetter. Måsene passer også fint inn i bildet. De er riktignok litt uskarpe, men etter min mening endrer ikke dette på helheten. Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg likte begge. Måkene gjør mye for balansen i bildet. Synes ikke det gjør noe at de er uskarpe. Jeg liker enkeltheten i nr. 2, her er det mulig å få sjøen til å se enda mer dramatisk ut med å øke kontrast, ved å gjøre de mørke delene av sjøen enda mørkere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå