LarZen Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg sitter her å river i håret da jeg sliter med å få Wii på nettet. Har installert USB dingsen og drivere, jeg får opp min Wii i lista, men når jeg søker på selve Wii'en så finner jeg ikke USB dingsen. Prøvd å slått av firewalls og virus program. Noen ganger så får jeg opp signal styrke i lista over maskiner som er registrert men svært sjeldent... Feil melding jeg har nå er: 51340 Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg sitter her å river i håret da jeg sliter med å få Wii på nettet. Har installert USB dingsen og drivere, jeg får opp min Wii i lista, men når jeg søker på selve Wii'en så finner jeg ikke USB dingsen. Prøvd å slått av firewalls og virus program. Noen ganger så får jeg opp signal styrke i lista over maskiner som er registrert men svært sjeldent... Feil melding jeg har nå er: 51340 Noen som kan hjelpe? 8223044[/snapback] Eg kan kansje hjelpe deg, men eg får ikkje Wii-en min før i morgen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Endelig funnet ut av det, er min firewall som kødder. Har Sygate Personal Firewal Pro. Noen som vet hva jeg må gjøre? Under installasjon av drivere og programmet så ga jeg det nemmelig tilgang til nettet... Lenke til kommentar
Juke Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg fant en veiledning på nettet som kanskje kan hjelpe deg: http://www.cubed3.com/topic/19260/ De nevner firewallen du bruker i den veiledningen (ikke Pro-utgaven vel å merke), så det høres i alle fall lovende ut. Hvis du ikke finner ut av det, kan du jo evt bruke den innebyggede firewallen i Windows så lenge. Min funket i alle fall fint med firewallen i Windows XP da jeg testet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå