INGMA Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hjelp, jeg får ikke telefonen til å snakke med PCen lenger. Det er jeg helt sikker på at den har gjort før - via USB-kabel - men i dag blir ikke telefonen identifisert av PCen (dukker ikke opp i utforsker eller noe). Noen som har en idè om hva som kan være årsaken? Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Takk for at du så inndirekte markedsføre Microsoft Windows Mobile! ;-) Neida, faktisk berører du et sårt punkt innen WM5 PDA/Smartphones indirekte. Nokia..svarer allikevel..prøv kabel inn i annen USB-port, direkte inn i PC (utenom USB-HUB/Boks, docking til laptop, osv.). Koble fra annet utstyr tilkoblet PC, skru av brannmur, anti-virus, osv. Hjelp, jeg får ikke telefonen til å snakke med PCen lenger. Det er jeg helt sikker på at den har gjort før - via USB-kabel - men i dag blir ikke telefonen identifisert av PCen (dukker ikke opp i utforsker eller noe). Noen som har en idè om hva som kan være årsaken? 8222995[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå