Gå til innhold

Beste komedien du har sett?


Moped321

Anbefalte innlegg

AFI top 100

 

Sjekk denne lenken, det er en liste over de beste komediene laget. På samme side finner du også de beste filmene laget. De finner du HER

 

Duck soup (er på 5 plass), er min favoritt. Den er helt fantastisk, jeg lo fra begynnelse til slutt. De fleste filmene på listen er fantastiske filmer, men de er ikke latterbomber.

 

Til å le seg skakk, vil jeg bl.a. anbefale:

A NIGHT AT THE OPERA. (også Marx brothers som har laget denne, Duck soup og denne er deres morsomste.)

BLAZING SADDLES

AIRPLANE!

TOOTSIE

THE ODD COUPLE

NATIONAL LAMPOON'S ANIMAL HOUSE (Dette er den filmen alle teen komediene er stammet fra. Utrolig morsom. De fleste av oss vokste opp med American Pie, dette er filmen foreldrene våre voskte opp med.

ARTHUR (denne fikk 6.4 på IMDB, helt ufattelig! Fantastisk skuespill, og min nummer to favoritt etter Duck Soup. Les kommentarene på IMDB, veldig mye oppstyr av den latterlige karakteren. En av de morsomste noensinne.)

Endret av Badfellah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...
The Royal Tenenbaums og Napoleon Dynamite

 

 

 

Hææ? Kødder du?

Finnes det faktisk noen på denne jord som likte Napoleon Dynamite?

Det er helt serriøst den verste filmen jeg har sett. Sett den to ganger, med forskjellige folk, og INGEN likte den, ingen lo i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Har inntrykk av de aller fleste liker Napoleon Dynamite. Du er faktisk den første jeg har hørt snakke negativt om den.

 

Annie Hall er kanskje den beste komedien jeg har sett, ved siden av The Holy Grail.

 

edit: glemte holy grail, minst like morsom som annie hall

Endret av athorb
Lenke til kommentar
The Royal Tenenbaums og Napoleon Dynamite

 

 

 

Hææ? Kødder du?

Finnes det faktisk noen på denne jord som likte Napoleon Dynamite?

Det er helt serriøst den verste filmen jeg har sett. Sett den to ganger, med forskjellige folk, og INGEN likte den, ingen lo i det hele tatt.

 

Napoleon Dynamite er fantastisk, ganske sær humor, noe som jeg elsker

 

Kid on Bus: "What are you gonna do today, Napoleon?"

Napoleon Dynamite: "Whatever I feel like I wanna do!. Gosh!"

:!:

Lenke til kommentar
The Royal Tenenbaums og Napoleon Dynamite

 

 

 

Hææ? Kødder du?

Finnes det faktisk noen på denne jord som likte Napoleon Dynamite?

Det er helt serriøst den verste filmen jeg har sett. Sett den to ganger, med forskjellige folk, og INGEN likte den, ingen lo i det hele tatt.

 

Napoleon Dynamite er fantastisk, ganske sær humor, noe som jeg elsker

 

Kid on Bus: "What are you gonna do today, Napoleon?"

Napoleon Dynamite: "Whatever I feel like I wanna do!. Gosh!"

:!:

 

 

 

 

Ja akuratt :p

Dere er serriøst de eneste jeg kjenner som likte den filmen...

Lenke til kommentar

Tror at Napoleon Dynamite er mer siktet for amerikanere, og har en humor som de fleste i 'lille' Norge ikke kjenner seg igjen i. Når det gjelder meg så er jeg ganske interesert i Amerika og ser mye amerikansk film. Er mulig at det er grunnen til at jeg liker den så pass mer enn gjennomsnittet her til lands. Nå tror jeg faktisk ikke jeg kjenner noen som har sette denne, men jeg må ærlig talt si at jeg tror de fleste av mine bekjente ville misslikt denne filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...