errgo Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Takk for mange gode forslag til filmer jeg kan "kjøpe" Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Takk for mange gode forslag til filmer jeg kan "kjøpe" 8388880[/snapback] Ditto Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 WAREZ WHORE! Dum og Dummere er nok den mest minneverdige komedien jeg har sett. De fleste filmer med Jim Carrey er som regel hysteriske, som Me, Myself & Irene, Ace Ventura og Bruce Almighty. Will Ferrel har også bra tendenser.. The Anchorman og Talladega Nights er utrolig morsomme. Har en rimelig teit humor da, så det er elsk eller hat. Men Austin Powers serien er nok den beste komedien. Sjelden jeg får vondt i magen av å le.. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Når du nevner det så må kansje Austin Powers være noe av det beste jeg har sett også, har alle filmene "Shall we shag now, or shall we shag later?", Austin Powers Lenke til kommentar
hegvold Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Rart at ingen har nevnt "Kill Buljo" Dritbra film er det. operasjon løvsprett er også en kul film. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Ser ikke at noen nevnte den, så ... "Some like it hot". Morsom og forfriskende. 8366586[/snapback] Hundrings på at du er over 30. ^^ 8366608[/snapback] He he jepp Men det er ikke typisk den typen filmer jeg ser mest. En kamerat kjøpte den og fikk overtalt meg til å se den, og jeg likte den godt faktisk Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 The Gods Must Be Crazy Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 The Gods Must Be Crazy 8394793[/snapback] Der har du verkeleg ei perle, elskar den filmen. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Thumb Wars (Thumbtanic er og meget morsom) Monty Python and the Holy Grail Team America: World Police Liker også det meste med Leslie Nilsen (The Naked Gun ) Jim Carrey har også en del morsomme (Ace Ventura Lenke til kommentar
jahas Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Sikkert nevnt før, men jeg gidder ikke se på alle innlegga: - Alle Adam Sandler filmene ( som F.eks. "Big Daddy", "Click" og "Happy Gilmore") - Borat - Mr. Bean Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Trur det er borat.. eller the dudesons movie.. Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Av klasikkere må Monty Python and the Holy Grail og Life of Brian nevnes, sammen med Airplane!. Airplane! 2, The Sequel er også til tider genial, selv om det er litt lenger mellom høydepunktene. Borat blir jo mye nevnt her, og det med god grunn! Ellers kan man jo ikke unnga Austin Powers (den første, for all del). Anchorman, Dodgeball og Old School er også strålende, kanskje de beste innenfor denne typen komedier. Hvilken som er den aller beste vet jeg ikke, men jeg synes Airplane! har noen replikker og poeng som slår det meste annet. Endret 20. april 2007 av Anigmama Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 To Airplane!-sitater: Rumack: You'd better tell the Captain we've got to land as soon as we can. This woman has to be gotten to a hospital.Elaine Dickinson: A hospital? What is it? Rumack: It's a big building with patients, but that's not important right now. Ted Striker: My orders came through. My squadron ships out tomorrow. We're bombing the storage depots at Daiquiri at 1800 hours. We're coming in from the north, below their radar.Elaine Dickinson: When will you be back? Ted Striker: I can't tell you that. It's classified. En helt genial film. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Four way tie: Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan, Forrest Gump, O brother, where art thou? og Dumb and Dumber. Endret 21. april 2007 av edge Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ace ventura 2. Borat. American pie. Forrest gump! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Vanskelig å si har sett så mange komedier opp igjennom, men de som slår meg først er "Borat" og "I Kina Spiser De Hunder", lo så og si ustoppelig igjennom begge filmene. Men som sagt finnes det også mange andre gode komedier. Lenke til kommentar
Moped321 Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Date Movie er litt bra ;D Ramla ut av soffaen med de lydene katta laga da den satt på do :!: Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Alle de gode gamle parodifilmene som "Top Secret", "Naked Gun", "Men in tights", "Jaget" osv.- ligger på topp hos meg. Ellers så har jeg aldrig hatt så vondt i magen som etter "Kung Pow", det er en film man burde se, helst sammen med venner (noe som forøvrig gjelder alle komedier ) ..."I rock. And roll. All day long. Sweet Suzy. " "Oh yeah? Then try my nuts to your fist style!" Hehe Noen jeg ikke tror har blitt nevnt her er "Big trouble in litlle China" som er en parodi i og av seg selv. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Big Trouble in little China ja. Den må jeg nok se igjen snart. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Kung Pow: Enter the fist er iallefall den morsomte filmen jeg vet av. Må nok ha en noe spesiell sans for humor for å like den, tror jeg. Veldig hat/elsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå