1337kr Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Heisann folk. Jeg har nylig instalert Vista og all den dataen jeg hadde fra før tar fortsatt plass, men den blir ikke funnet. Jeg Får ikke heller alternativ om jeg vil slette noen partisoner. Så er det noen her som vet hvordan jeg skal formatere Vista? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Du vil formatere og miste alt? Var rimelig vanskelig å skjønne hva du mente. Ihvertfall: Stapp i Vista cd-en, skru av maskinen, skru på igjen, velg at den skal boote fra CD om den spør. Velg installer Windows. Til slutt får du velge hvor du vil installere. Trykk på avanserte alternativer, marker harddisken og velg formater. Obs! Det sletter alt av filer på harddisken! (Men man kan få de tilbake, men ikke nødvendigvis). Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Eller snakker du kanskje om at den gamle installasjonen av Windows XP tar opp plass etter at du har installert Vista? Sjekk mappen C:\Windows.old. Der ligger alle filene fra din gamle installasjon av Windows XP. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Og du kan bare slette window.old mappen og eventuelt andre mapper på disken som hører til dine gamle installasjoner. Programfil mappen skal ha bli slettet om du installerte Vista på samme språk som ditt gamle OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå