jackson Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Fikk vite i dag at hideo kojima sa at han holer på og lage en nr3 i serien!!!!! sjekk det ut selv:http: //www.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=8803 Lenke til kommentar
valen Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 la oss håpe det blir mer spill og mindre tull denne ganga.. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Høres veldig bra ut! BTW: Du kan ikke bruke HTML kode her såvidt jeg vet, så når du skal linke til noe, bruk: Klikk her for link Det kalles BBcode, og du ser en referanse link nederst når du poster eller svarer på meldinger. Jeg slo den av i denne meldingen for å vise koden, ellers ville den kommet opp som en link som hette "Klikk her for link". Lenke til kommentar
jackson Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 Nei,MGS har aldri vært no tull det er derimot de beste spillene jeg har spilt noen gang!!! Lenke til kommentar
valen Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 men det i meste laget av film og snakking, jeg gikk i allefall lei av alt etter båten og bare skippa gjennom det.. spillet var forresten ikke særlig stort, så jeg synes de burde skifte fokus. fra film og denslags til selve spille opplevelsen og størrelsen på det. Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Mgs2 har for mange klisje-scener! Håper de fjerner dem og gjør spillet lenger og enda bedre!(Raiden kan brenne) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå