UrgeLoL Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Bare å le det. Jeg har en maskin som oser kvalitet, er flott og se på og som er meget stillegående. Den er også dønn stabil og har ikke forekommet at den har stoppet opp. Har 5 gode spill til 400 kr stykket og ett til 80 kr. I tillegg har jeg gthd demoen som faktisk jeg kommer til å spille like lenge som ett annet gjennomsnittlig spill. Nå gjenstår det bare å fikse meg med ett bluetooth tastatur og mus, samt ett bt headset. I tillegg kan jeg se på nydelige blu-ray filmer! Kunne det vært bedre? Tja visakortet mitt skulle ønske at maskinen kostet 2000 kr, men man får hva man betaler for. Lenke til kommentar
kvmmvk Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 HAhaha, aaa Har hatt de andre Sonykonsollene til release, men denne gangen har den elendige Posten rotet det til, så jeg får den ikke for over helga. Ble sendt på Onsdag fra Gamezone. Mange gode tilbakemeldinger, så sikleee siklee. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jøss, hvilke 5 spill er gode MGS? Fant bare 1 jeg, RESISTANCE.. Resten er crap eller ute på xbox360 allerede. Nå var riktignok ikke 360 lanseringa noe å rope hurra over heller, var bare 1 bra spill der også.. RIIIIIIIIIIIIDGE RACER Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Må vere mye ironi i den posten din siden du trekker frem Ridge Racer som det eneste gode lanseringsspillet til Xbox 360 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Så det at ett spill er ute på xbox 360 gjør spillene dårligere? Motorstorm, resistance og call of duty 3 er alle gode spill. Fight night 3 er moro med en kompis eller samboeren. Men har ikke fått testet alle spillene nok.. Det jeg har spilt mest er faktisk GT HD. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg gidder ikke blande meg inn i noen barnslig verbal greie, men kan si at Motorstorm er noe av det kuleste jeg har spilt. Er ikke denne tråden kommet litt off-topic? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Jøss, hvilke 5 spill er gode MGS? Fant bare 1 jeg, RESISTANCE.. Resten er crap eller ute på xbox360 allerede. Nå var riktignok ikke 360 lanseringa noe å rope hurra over heller, var bare 1 bra spill der også.. RIIIIIIIIIIIIDGE RACER 8226432[/snapback] Virtua Fighter 5, Formula One: CE, Motorstorm, er alle kanonbra spill, som er intresasant dersom du liker genren, som ikke er tilgjengelig på 360.. Endret 24. mars 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Er jo ikke noe hemmelighet at PS3 har (litt) bedre lanserings-spill enn 360 hadde, men så har de hatt litt bedre tid på seg da. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Om man skal trekke inn lanseringsspill til konsollene har både 360 og PS3 lansert gode lanseringstitler men ingen ordentlige killer spill. [Verbal banning] Utav de nye konsollene er det Wii som har lansert med et ordentlig "killer spill". [/Verbal banning] Unnskyld, ikke meningen å banne så forferdelig i denne tråden. Men likevell, selv om de har klart å levere godt med konsoller, taler bilder med få oppmøte på lanseringen for seg selv, og viser at etterspørselen har ikke vært som mange har messet om her på forumet i noen månder. For om man skal tro dem skulle man tro at messias kom 23 Mars og ble utsolgt før den kom i hyllene, koste hva det koste vil og uansett hvor mange konsoller som kom. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Var innom Elektrofil på Spectrum nå. Der var det IKKE kamp om ps3 iallefall! Det så ikkje ut som det var kjøpt mere enn 10 stk av 200 stk eller.no Jeg gadd ikkje å kjøpe ps3. Dyr er den, og jeg er ikkje imponert av konsollen etter å ha testa ca 5 spill. Regner at det blir noen bedre titler etter hvert, men alikevel skuffende. Xbox 360 synes jeg det er mere verd å kjøpe, om man skal ha en consol. Klarer meg med PC og wii jeg Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jepp.. PS3 fikk ikke det oppløftende rykket som den helst skulle hatt i Europa.. Og, det er veldig foreløpig veeeldig mye lettere å få tak i en PS3 enn en Wii.. Ps3 er vel den eneste maskinen som klarte å dekke behovet ved launch? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Var innom Elektrofil på Spectrum nå. Der var det IKKE kamp om ps3 iallefall! Det så ikkje ut som det var kjøpt mere enn 10 stk av 200 stk eller.no 8227095[/snapback] Hehe, var der jeg også. Wii var omtrent utsolgt, men det var igjen over seksti Playstation 3-konsoller der. Jeg har et bilde av det, jeg kan poste det etterpå. Er litt morsomt bilde. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Bare å le det. Jeg har en maskin som oser kvalitet, er flott og se på og som er meget stillegående. Den er også dønn stabil og har ikke forekommet at den har stoppet opp. Har 5 gode spill til 400 kr stykket og ett til 80 kr. I tillegg har jeg gthd demoen som faktisk jeg kommer til å spille like lenge som ett annet gjennomsnittlig spill. Nå gjenstår det bare å fikse meg med ett bluetooth tastatur og mus, samt ett bt headset. I tillegg kan jeg se på nydelige blu-ray filmer! Kunne det vært bedre? Tja visakortet mitt skulle ønske at maskinen kostet 2000 kr, men man får hva man betaler for. 8226216[/snapback] Hehe, jeg ler Jeg har en maskin som oser kvalitet, er flott, liten og veldig stillegående. Den har heller ikke stoppet opp. Har 6 spill til den, som alle kostet mellom 4-500 kr. I tillegg et par skikkelig gode til 45 kr stk. Dessuten kostet den under 2000 kr, og jeg har hatt den i snart 4 måneder Forøvrig hadde jeg ventet et dårlig salg av PS3 i starten, men ikke så dårlig som det her.. Men, håper og tror at PS3 vil ta seg opp, alltid fint med flere aktører. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Forøvrig hadde jeg ventet et dårlig salg av PS3 i starten, men ikke så dårlig som det her.. 8228443[/snapback] Det tror jeg butikkene i Bergen kan skrive under på: http://www.ba.no/nyheter/article2671780.ece "En runde rundt på flere en byens utsalgssteder for Playstation 3, viste at salget ikke har gått helt som forventet. Det har vært en del forhåndsbestillinger, men i dag var det få kunder i butikkene. DYR MASKIN - Vi har bare solgt en konsoll i dag, forteller Roy Bjørge, butikksjef ved Playcom Galleriet. Han tror årsaken til den lave interessen er at maskinen koster hele 5990 kroner. - Den har nesten priset seg selv ut av markedet, mener Bjørge. " Endret 24. mars 2007 av SteveVice Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Bare å le det. Jeg har en maskin som oser kvalitet, er flott og se på og som er meget stillegående. Den er også dønn stabil og har ikke forekommet at den har stoppet opp. Har 5 gode spill til 400 kr stykket og ett til 80 kr. I tillegg har jeg gthd demoen som faktisk jeg kommer til å spille like lenge som ett annet gjennomsnittlig spill. Nå gjenstår det bare å fikse meg med ett bluetooth tastatur og mus, samt ett bt headset. I tillegg kan jeg se på nydelige blu-ray filmer! Kunne det vært bedre? Tja visakortet mitt skulle ønske at maskinen kostet 2000 kr, men man får hva man betaler for. 8226216[/snapback] Hehe, jeg ler Jeg har en maskin som oser kvalitet, er flott, liten og veldig stillegående. Den har heller ikke stoppet opp. Har 6 spill til den, som alle kostet mellom 4-500 kr. I tillegg et par skikkelig gode til 45 kr stk. Dessuten kostet den under 2000 kr, og jeg har hatt den i snart 4 måneder Forøvrig hadde jeg ventet et dårlig salg av PS3 i starten, men ikke så dårlig som det her.. Men, håper og tror at PS3 vil ta seg opp, alltid fint med flere aktører. 8228443[/snapback] Gratulerer med Wii Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hva som oser av kvalitet kommer vel helt ann på kjøperen og hva kjøpere er ute etter. Mgs har kjøpt en konsoll han synes oser kvalitet, en PS3, mens ZyberZone har kjøpt en han synes oser av kvalitet. Smaken er som baken, den er delt. Blir bare dumt å sitte seg ned å krangle over hva som har kvalitet for alle 3 har kvalitet på vær sin måte. Er det rart det er konsollkrig på forumet når folk ikke kan respektere at andre har en annen smak (og nå snakker jeg om alle 3 leirene her, bare så det er sagt). Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Nå er vi iferd med å bevege oss over på generell ps3-diskusjon, slik vi gjør i alle andre ps3-tråder . Dermed stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg