Howie-O Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvorfor skulle du ikke komme inn? Du har jo til og med rett avatar. 8687765[/snapback] Rett alder og rett avatar. Kan ikke slå feil. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Å fyf*** det hadde vært konge. Skal på hove festivalen og får sett mange av favorittbandene mine der, men Porcupine Tree er absolutt ett av de jeg savner. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Det ser ut til at jeg desverre har mistet mitt følge og må kanskje gå alene. Det er ikke gøy. Noen andre som vet de skal og kunne tenke seg litt selskap? edit: fixed Endret 10. juni 2007 av Steffenm Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Dette var fantastisk! Åpnet med Fear of a blank planet, med musikkvideoene surrende på et enormt lerret i bakgrunnen. Spilte alle godlåtene. Blackest eyes, way out of here, drown with me og mange flere. PA'en sviktet et par ganger, men det løste seg etterhvert og stemning steg betraktelig. Sir Wilson ble i ganske godt humør merket jeg, og det var herlig. Jeg sto ca fremst til venstre. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Bah. Jeg er sykelig sjalu. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 NEI! Glemte hele opplegget... Jeg som kjørte fra oslo i går. Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Dere som ikke grep sjangsen eller er for unge gikk glipp av en fantastisk konsert. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Dere som ikke grep sjangsen eller er for unge gikk glipp av en fantastisk konsert. 9064017[/snapback] Takk for at du gnir d inn. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Trenger ikke gni meg inn. Konserten var fantastisk til tross for at det sto et svært stygt troll foran meg. En feit faen. Likte veldig godt at de avsluttet med Halo. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Årh. Så kjipt at jeg gikk glipp av dette. Vurderer sterkt å fly bort til London i november for å se dem! Noen andre som tenker det samme? Endret 20. juli 2007 av xantir` Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå