Snufi Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Hei. Eg har eit lite skole prosjekt der eg skal lage ein liten plakat på ein A4 sia som eg skal skriva ut. Plakaten skal ikkje ha noe priser eller noe berre heilt enkelt, Og eg har bestemt meg for å laga av J.Lindeberg som er eit klesmerke. Er det noen som har idear? om korleis eg kan gjer det? Takk på forhand. Endret 24. mars 2007 av Snufi Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 syns du skal gjøre skole prosjekt selv. å spøre her på forumet for å få hjelp til skolearbeid syns jeg ikke noe om, men å spøre etter tips er en anen sak. men å få noen til å lage den for det er for dumt. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 jeg synes du skal gjøre det selv.. dessuten så er det vikke så vanskelig heller.. bare mixe litt klær ? finn noen som har J.L klær? og spør dem om de har lst til å bli modeller?.. := Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) syns du skal gjøre skole prosjekt selv. å spøre her på forumet for å få hjelp til skolearbeid syns jeg ikke noe om, men å spøre etter tips er en anen sak.men å få noen til å lage den for det er for dumt. 8226785[/snapback] Oy, Nå har eg skreve det litt feil. Det eg meinte å skriva var om noen hadde noen idear om ka eg kunne gjera, og det må ikkje så avansert, sidan eg ikkje er så god i photoshop. Endret 24. mars 2007 av Snufi Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Nå har eg retta litt i teksten. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 syns du skal gjøre skole prosjekt selv. å spøre her på forumet for å få hjelp til skolearbeid syns jeg ikke noe om, men å spøre etter tips er en anen sak.men å få noen til å lage den for det er for dumt. 8226785[/snapback] Det eg meinte å skriva var om noen hadde noen idear om ka eg kunne gjera, 8228399[/snapback] Holdt det enkelt og stilrent. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 J.Lindeberg, se litt rundt på den offisielle siden til Lindeberg, og få inspirasjon herfra. Forøvrig kan du se litt på andre klesreklamer. Noe som er veldig typisk for klesreklamer er at de er relativt enkle og stilrene som nevnt tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Hjartleg takk for alle svar:D Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Drittsekk Snufi, jukse så! Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Drittsekk Snufi, jukse så! 8244227[/snapback] Hmm, har du lest tråden? ser du noe juks? Eg e foresten ferdig. Å eg har jort allt sjøl:D. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Vis oss plakaten din då Snufi.. Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Vis oss plakaten din då Snufi.. 8248317[/snapback] Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Vis oss plakaten din då Snufi.. 8248317[/snapback] Det er samansett av desse bildene, bilde av mannen er henta fra j.lindeberg sia, men har fjernet logo og sette inn tekst. Tv har eg funne og så sette inn bilde, å så sette det i samma stua som mannen:D. j.l_genser_ansikt_1.bmp Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 helt grei;) menne jeg reagerte litt på den ene siden av sofaen:p litt dårlig klipt:p Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 helt grei;) menne jeg reagerte litt på den ene siden av sofaen:p litt dårlig klipt:p 8248795[/snapback] Ja skal vær enige i den:D. hehe, men det er ikkje noe stort prosjekt, så vett ikkje om eg gjer noe med det. får sjå. Einaste at eg skal setta inn J.Lindeberg på sjermen ein plass, sån at dei legge godt merke til ka det er reklame for. Men takk for komentar. Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Ikkje verst...... 8250186[/snapback] Hjartleg takk. Det er ikkje store greiene men, får sjå om eg skal gjer med det. idear? Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Hvis det er bildet du har lagt ut her som er plakaten (ikke den til nedlasting) så sier den meg ingenting om at det er klær det er snakk om. Hva gjør en mann (?) med hjelm i en reklameplakat for J. Lindeberg?! Har aldri kjøpt noe fra det merket, men det er ikke det inntrykket jeg har av de som du har laget... Endret 27. mars 2007 av kattekwinnen Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Hvis det er bildet du har lagt ut her som er plakaten (ikke den til nedlasting) så sier den meg ingenting om at det er klær det er snakk om. Hva gjør en mann (?) med hjelm i en reklameplakat for J. Lindeberg?! Har aldri kjøpt noe fra det merket, men det er ikke det inntrykket jeg har av de som du har laget... 8252325[/snapback] Det er eit svensk merke, Poenge er at eg skal bruke begge bildene på ein sia. Etter det skal eg sette inn J.L. Logoen på tv skjermen, sån at det vil sjå ut som det er ein tv reklame av J.L. Logoen er like den jeg har på avatar bilde. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 hmm.. litt confused. er det bare Logoen du skal vise?.. folk vill jo ikke skjønne at J.L er et merke.. men så fort de ser at det er klær i bakrunden f.eks så skjønner de at det er et klesplagg merke.. men ikke nå det står bare J.Lindeberg.. rett meg hvis jeg tar feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå