Bear^ Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Tenkte vi kanskje kunne ha bruk for en slik tråd. Nå har jeg kun Wii, så jeg vet ikke hvordan Xbox Arcade funker, men vil tro det er naturlig å ta den med her. Uansett, forklaring til tråden. Her legger vi ut anmeldelser av Virtual console spill eller Xbox Arcade spill. Hensikten er at de som ikke har spillet spillene før kan lese andre brukeres erfaring før de eventuelt går til investering av spillet. Jeg har dessverre for tiden ingen anmeldelse å komme med, men regner med det blir å komme en om ikke så alt for lenge. Oppdatert: La til PSN etter ønske Endret 23. mars 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
Typho Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Dette høres ut som et kjempe godt forslag Er ikke alltid så lett å vite hvilke spill på VC eller Arcade som er verdt å skaffe seg. Så hadde jo vært fint å fått tilbakemeldinger om spill fra folk på forumet. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ettersom det går an å laste ned arcade demoer så er vel kanskje live vitsen litt borte? Men VC er jo kjekt. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Som jeg sa, har ingen X360 selv så vet ikke hvordan dette systemet funker. Men erfaring fra andre brukere må vel være greit uansett mener jeg Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 vær litt snill å sleng på PSN da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå