Raijin Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 God kveld! En venn av meg ser seg om etter en ny laptop. Han hadde håpet å kunne få slått to fluer i en smekk ved å kjøpe en laptop som hadde gode muligheter til å spille av lyd og bilde. Da slipper han å kjøpe en dyr dvd-spiller i tillegg. DVD og lyd avspilling er primær-bruket. Ellers kommer pc'en til å bli brukt til lett surfing og office. God HDD plass er heller ikke å forakte. Pristaket er på rundt 10 000 kr. Selv har jeg ikke hørt om at det finnes spesielt gode dvd-spillere til pc'er eller bærbare med eksepsjonelt godt lydkort. Sitter selv på en M1710 og den har vel en helt grei DVD-spiller/Brenner? Har ingen klager på avspillingskvaliteten. Men han som skal ha bærbaren har tenkt å koble den til en 40" plasma tv og et 20 000 kroners anlegg. Håper dere har noen gode tips i bakhånd! Forresten, vi befinner oss i Tyskland, så det er kanskje et større utvalg her? Mvh, Raijin Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 tja , da ville jeg ha kjøpt en laptop med dvi eller s-video., også ett eksternt lydkort . Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Takk for svar. Kan du anbefale et godt eksternt lydkort? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 http://www2.atelco.de/7AuNhMycNal9qd/3/art...d=9093&agid=767 Der har du X-fi eksternt lydkort, vet at X-fi serien er bra, men er litt usikker på akkurat det der, så "låner" tråden litt og spør om noen vet noe mer, og om det er bra. (totalt off-topic, holder vel ikke til rundt kaiserslautern? Rheinland Pfalz) Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 takk for anbefalingen. Nei, holder til i Hamburg nesten helt nord. Men han som skal ha pc'en og lydkortet har en kjæreste i Kaiserslautern faktisk, og de treffes ca. hver uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå