puddingen Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Har en 21" Eizo CRT skjerm. Når jeg kobler på strømmen og slår på den, kommer det bilde noen sekunder, så kommer det en klikkelyd, bildet blir grønnt og så kutter den og blir svart. Må koble strømmen helt fra for å starte opp igjen, og da skjer det samme. Det er også striper på skrå på skjermen. Er den bare å kjøre på dynga? Det er ikke noe problem med PC'en, for den funker helt greitt med andre skjermer. Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Min NEC FE991SB har streker som løper opp og den, og så blir ca. 2cm oppe og nede svarte til tider. Det er mulig skjermen synger på siste værset ja. Skader ikke med ny lcd, da slipper man forvrengninger pga. hytalerenes magnetfelt også! Lenke til kommentar
Boye Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Hei, har hatt samme problem med en 21" CRT, modell T965. Tror faktisk det var helt det samme, husker jeg nesten hoppa bakover av stolen når skjermen plutselig BÆNG grønn og klikket kom! Det var en garantisak, og tror strømforsyning ble skiftet ut (ikke bilderøret). Fikk i min tid fabelaktig service. Skjermen er for lengst gått ut av produksjon, så det er mulig du må kjøpe en ny skjerm Men Eizo kjører 5 års garanti på mange av skjermene, verdt en undersøkelse. Enig med Veggedyr, ingenting galt med LCD, faktisk er jeg mer fornøyd med mine egne LCD skjermer nå enn jeg har vært med noen CRT skjermer jeg har sett på. MEN, når det gjelder spill / mørke / skygger.....da var CRT skjermen på en helt annen planet. Du må nesten se det, LCD skjermer har heldigvis blitt litt bedre med årene de også EDIT: Beklager, abre skriveleif for tiden og trykker "post" altfor tidlig Endret 24. mars 2007 av Boye Lenke til kommentar
puddingen Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Hei, har hatt samme problem med en 21" CRT, modell T965. Tror faktisk det var helt det samme, husker jeg nesten hoppa bakover av stolen når skjermen plutselig BÆNG grønn og klikket kom! Det var en garantisak, og tror strømforsyning ble skiftet ut (ikke bilderøret). Fikk i min tid fabelaktig service. Skjermen er for lengst gått ut av produksjon, så det er mulig du må kjøpe en ny skjerm Men Eizo kjører 5 års garanti på mange av skjermene, verdt en undersøkelse. Enig med Veggedyr, ingenting galt med LCD, faktisk er jeg mer fornøyd med mine egne LCD skjermer nå enn jeg har vært med noen CRT skjermer jeg har sett på. MEN, når det gjelder spill / mørke / skygger.....da var CRT skjermen på en helt annen planet. Du må nesten se det, LCD skjermer har heldigvis blitt litt bedre med årene de også EDIT: Beklager, abre skriveleif for tiden og trykker "post" altfor tidlig 8230199[/snapback] Det er faktisk en T965 jeg har også. Kjøpte den for nesten 5 år siden på Komplett. Får ta en telefon og høre da. Brukte den mest til spilling. Når det gjelder LCD er jeg rimelig bra oppsatt, og er helt enig i at det er bra. Har Samsung 225 og 226 på hver sin maskin Rimelig fornøyd med begge..... Lenke til kommentar
Boye Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Si gjerne hvordan det går, det med 5 år kan bli litt interessant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå