Korka Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 kanskje PS3 er allergisk mot deg eller Tr.heim ? Lenke til kommentar
TBS14A Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Når man kjører en PS3 på feks 1080P, vil dette generere mer varme, som igjen vil føre til at viften øker hastigheten?? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Da er PS3 nr. 2 oppe og snurrer. Så langt er den betraktelig roligere Men har på langt nær testet den nok til å komme med en skikkelig uttalelse. Vil sjekke grundigere og komme tilbake med ny update. 8228643[/snapback] Hvor kjøpte du din maskin og var det noe problem å få den byttet? 8228754[/snapback] Elkjøp. Ikke noe problem å bytte, pakka fint inn i orginal innpakning og fortalte hvordan ståa var. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Elkjøp. Ikke noe problem å bytte, pakka fint inn i orginal innpakning og fortalte hvordan ståa var. Kjøpte du online eller i butikken? Kan man returnere de forhåndsbestillte i butikken eller må de sendes inn? Har du fått testa om den nye er stillere? Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) PS3 bråker ikke mye nei. Litt mer enn ps2 slim. Man kan til tider høre den uskyldige viften jobbe litt ekstra, men det er beskjedent i forhold til den FLYMASKINEN av en 360 som nå er pakket bort. PS3 er verdt prisen bare pga av lav støy. En fryd for øret!! 8227869[/snapback] For å sette den litt på spissen, XBOX 360 er stillegående, under DVD er den stille, men pga spillene hvor den må spinne platene fort rundt støyer den. Bror min har kjøpt seg PS3, den gikk i retur idag pga støy. Den slo XBOX'en min med glans ~ Medion 8228091[/snapback] 360'n er ikke stillegående, mener du det så bør en hørselslege besøkes snarest. ALLE (utenom deg) som har hørt begge maskinene (har du?) vil si at 360 bråker mest av de 2. Endret 24. mars 2007 av paalwa Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Xboxen med den nye DVD driven er stille, til opplysning for de som ikke har hørt en slik. Jeg har dessverre den gamle. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Elkjøp. Ikke noe problem å bytte, pakka fint inn i orginal innpakning og fortalte hvordan ståa var. Kjøpte du online eller i butikken? Kan man returnere de forhåndsbestillte i butikken eller må de sendes inn? Har du fått testa om den nye er stillere? 8230434[/snapback] I butikken. Har fått testa litt mer og den virker stillere ja. Kommer med en update i morgen. (Har tenkt på om Folding@Home kan spille inn på viftene, har ikke installert dette på den nye) Lenke til kommentar
bernini Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Har kjørt Folding@Home i et par timer nå i tillegg til noen timer med spilling før det. Hører den, men det er en slags behagelig konstant susing, slik som du ikke legger merke til hvis du ikke hører etter. Altså ikke noe plagsom hvining eller varierende lydnivå. Sitter i underkant av to meter fra konsollen, er helt stille i rommet ellers. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Nei, PS3 bråker ikke. Ikke min ihvertfall Lenke til kommentar
6502 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 På denne Xbox vs PS3 sammenligningen bråker i hvertfall xboxen mer enn min ps3. Men det å ta opp lyd ved hjelp av kamera blir vel ikke akkurat vitenskapelig... På denne videoen virker det ikke som om PS3 øker viftehastigheten selv om den kjører et 3d-spill.... Filmen er kort da, men jeg frykter for at min ville øka farten... http://youtube.com/watch?v=RauYOa-oCBE Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Er PS3 vifta bedre enn 360 vifta? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 At vi i det hele diskuterer og krangler om hvilken konsoll som bråker mest av 360 og PS3 viser bare hvor bra fotfeste 360 har her på forumet. Når de fleste som har ører og har hatt mulighet til å sammenligne kan bekrefte at PS3 er mer stillegående en 360. Har begge og PS3 er DEFINITIVT den roligste. (Wii er kanskje enda roligere tough..) Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Min ps3 er ihvertfall nærmest lydløs, mens min xbox 360 suser som bare det. Deilig at ps3 er såpass stille, men har aldri opplevd susinga fra 360 som noe problem. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Enig med Bromle.. Det er en kjennsgjerning folkens. Get over it.. Endret 25. mars 2007 av Fhj Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 I mitt tilfelle er det heller ikke noe tvil om at PS3 er mye stillere enn Xbox 360'en, nå kommer jo også hoveddelen av 360'en støyen fra "jet" dvd drevet, på PS3'en hører man jo ikke at det er en disk i. Men når folk sier at de har konsoller som er "helt" stille og at de må legge øret inntil for å høre noe som helst da stemmer ikke det overens med min (jeg går selvsagt utifra at de som sier de må legge øret inntil heller ikke har noen andre overdøvende lydkilder i rommet, jeg hører heller ikke min hvis jeg har på lyd på tv'en). Nå vil jeg også pressisere at lydnivået på min PS3 ikke er noe plagsomt i det hele tatt, untatt når man ser på film i stille partier, da hører jeg vifta går. Det jeg vil frem til er om de stille maskinene kun går på vifte nivå 1, altså det nivået den er på i de første minuttene den er skrudd på. Til dere som har helt stille maskiner, test ut følgende: Pass på at lyden fra tv etc er skrudd av, skru deretter på PS3'en og la den stå i menyen, legg deretter merke til om viften skrur seg opp i løpet av de første 5-10 minuttene. For min del dreier dette seg kun om jeg har fått en defekt maskin eller ikke. Hvis maskinen skal gå på nivå 1 hele tiden vil jeg også ha en maskin som er slik ellers kommer det til å irritere meg i det lange løp. Lenke til kommentar
6502 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Enig med Bromle.. Det er en kjennsgjerning folkens. Get over it.. 8232188[/snapback] For min del er det ikke det det handler om. Jeg er ikke interessert i 360. Jeg vil bare vite om min PS3 bråker mer enn den skal, eller mer enn hva den gjør hos andre. Og når noen mener sine PS3 er "lydløs" så blir jeg veldig betenkt. For min PS3 er ikke lydløs. Den bråker i meste laget selv når den går i tomgang, og hvis det er feil, vil jeg vite det, og få byttet den... PS3'en er forøvrig en fin boks som inneholder mye snadder Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg er på jakt etter samme svar som MacBain, er litt mistenkelig til lyden som kommer ut noen ganger. Særlig når jeg bare sitter og surfer på nettet uten en lyd fra tv'n. Da kan jeg høre den i sofaen en meter ifra. Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg kan ikke høre min PS3 noe særlig Lenke til kommentar
glenulv Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 For min del er det ikke det det handler om. Jeg er ikke interessert i 360. Jeg vil bare vite om min PS3 bråker mer enn den skal, eller mer enn hva den gjør hos andre.Og når noen mener sine PS3 er "lydløs" så blir jeg veldig betenkt. For min PS3 er ikke lydløs. Den bråker i meste laget selv når den går i tomgang, og hvis det er feil, vil jeg vite det, og få byttet den... PS3'en er forøvrig en fin boks som inneholder mye snadder 8232520[/snapback] Den bråker ikke, men en hører jo så klart at viften går. De som påstår at de ikke hører viften burde gå og sjekke hørselen...ellers lyver de. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Er PS3 vifta bedre enn 360 vifta? Vet ikke.. men den er vanvittig stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå