Linuxguru Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Må bare legge til følgende i debatten: PS3 vil over tid støye litt mindre når vifter/kjølepasta får "kjørt seg inn". Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 min er stille som en mus..... fikk min i dag, skriver denne meldingen pA pA ps3'en Lenke til kommentar
Reshey Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Mine har også vært stille som mus det første minutene. I dagtidligg var min ps3 roligere en vanligt. Temperaturen i stuen hadde vært lav om natten, kanskje 15 grader. Den holdt seg da rolige flere ganger lengre en det eg er vandt med. For å sjekke om du virkelig har en rolig ps3 : Legg inn 1.9 firmware Sett rom temperaturen til 24 grader La ps3 stå 20 min inne i webleseren. Den vil da neppe være på nivå 1 på vitestøy. Hvor mange nivåer vifte støy har du vært borti? min er stille som en mus..... fikk min i dag, skriver denne meldingen pA pA ps3'en 9308035[/snapback] Endret 18. august 2007 av Reshey Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg har vært borte i 2 uker nå, og det var veldig lav temp i huset. Når jeg skrudde på PS3en hørte jeg ikke at den starta. Trodde noe var gale, men den starta på vanlig måte. Var nesten skummelt Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Sony har gjort ett godt stykke arbeid med PS3 ser det ut som PS3 er ikkje i hus her (enda). Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Mine har også vært stille som mus det første minutene. I dagtidligg var min ps3 roligere en vanligt. Temperaturen i stuen hadde vært lav om natten, kanskje 15 grader. Den holdt seg da rolige flere ganger lengre en det eg er vandt med. For å sjekke om du virkelig har en rolig ps3 : Legg inn 1.9 firmware Sett rom temperaturen til 24 grader La ps3 stå 20 min inne i webleseren. Den vil da neppe være på nivå 1 på vitestøy. Hvor mange nivåer vifte støy har du vært borti? min er stille som en mus..... fikk min i dag, skriver denne meldingen pA pA ps3'en 9308035[/snapback] 9308177[/snapback] Den har stått på i over 30min med rom temp på 19-21 grader. den bråker like mye som da den startet opp =) Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Kanskje litt dumt å springe til nærmeste forum for å proklamere hvor lydløs din PS3 er, når du har hatt den stående på i 30 minutter? Kom tilbake om noen dager du, og fortell hvor "lydløs" din PS3 er ... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Min konsoll er slettes ikkje lydløs. Men det er heller ikkje noe å klage på for egen del. Hører den ikkje når man spiller, og eg har sett ein håndfull BR-filmer på den og har ikkje blitt plaget av noe som helst støy fra verken drevet eller viftene. Lenke til kommentar
Eirim Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Har også en bråkete PS3, har begynnt å irritere meg litt . DE første minuttene er den rolig (nivå 1 og 2 ) og så er det opp på nivå 3 og går ikke ned igjen , samme hva jeg gjør. Noen som har undersøkt mer om dette, om det er noe fiks . Kjøpt min på komplett. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Virker som om det er litt forskjell på PS3'ene ja. EU PS3'en min har en ganske jevn lyd. Litt lavere enn 360'en, men ikke så veldig mye lavere. US PS3'en min er veldig rolig i starten og i XMB'en, men starter jeg Folding@Home så er det andre boller, da durer den på og er minst like irriterende som 360'en. Merker ingenting irreterende støy når jeg spiller eller ser BD filmer på noen av PS3'ene. Lenke til kommentar
Eirim Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 prøvde med et lite forsøk får å se om vifta regulerer seg, snudde PS3'en på høykant med utblåsningen ned mot bordflaten , og vifta går da virkelig berserk flere nivåer opp 4-5-6-7-8 , men regulerer seg fint ned til nivå 3 igjen. Og nivå 3 for min del bråker en del. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 min bråker ikke en shit, men kanskje fordi jeg har en helvetes bråkete pc rett ved siden av.. men pleier og høre på den etter den har stått på 10 timer, suser helt vanlig.. syns xbox er som en støvsuger, men har man lyd på tven så betyr jo ikke konsoll lyden en ting. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Min bråker ikke i det heletatt. Men vel å merke står den slik at det er god tilgang på luft rundt den. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Noen sier PS3 bråker andre ikke, jeg har null peiling, men vet at en utstilling ps3 maskin i en butikk her i nærheten, bråker noe helt jævlig. Så det jeg lurer på, skulle man få en maskin som bråker(om dette er et tilfelle) kan man da bytte den inn igjen mot en ny, i håp om mindre støy? Har det vert en offisielle uttalelse, om påstanden at noen maskiner støyer mer enn andre? eller er det rett og slett slik at de som mener maskin støyer bare er litt mer ømfintlig mot lyd en andre? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det er to typer vifter. En som bråker litt og en som bråker litt mindre. Tror det var en med 16 blader og en med 19. Lenke til kommentar
Warshade Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Vet ikke helt hva som er galt med min da... Den er stille gående, men det som er at når jeg starter å spille begynner den å lage hakke lyder... Ikke fra tven men fra selve konsollen... Noen som har vært borte i dette, eller er det bare å bytte den? Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Tror det er fordi BR-Drevet på den begynner å lese fra CD'n. Det er iallefall sånn hos meg også. Lenke til kommentar
Warshade Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ja det tenkte jeg og, men når alle sier den er stille så syntes jeg det var rart... Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Er det ikke bare å sette den i en tv-benk og lukke igjen døra? Hører bare surround-forsterkeren som suser(den står utenfor) når jeg spiller. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Er det ikke bare å sette den i en tv-benk og lukke igjen døra? Hører bare surround-forsterkeren som suser(den står utenfor) når jeg spiller. 9384803[/snapback] Egentllig lite smart da PS3 blir sinnsykt varm, men den tåler til gjengjeld hysterisk røff behandlng sånn sett Men er vel ingen vits å å fremskynde havari heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå