Gå til innhold

Bråker PS3 også?


Anbefalte innlegg

Jeg fikk ikke sjekket lydnivået grundig nok til at det har noe å si, da jeg var rykende og eitrende forbanna. Konsollen hadde uansett firmware 1.5.

 

Var å skulle bytte vindunderet i dag, men de var tomme (selv om det stod på nettet at de skulle ha). Jeg gav beskjed om at HDMI-kontakten mulig var ødelagt, men dette glemte de å skrive på kvitteringen og infoen om konsollen, nå kan kanskje en annen stakkar få med seg denne konsollen til fullpris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enten så er HDMI-inntaket på TVen ødelagt eller så har jeg en busta kabel.

 

Skal sjekke vanlig Scart.

 

EDIT: Så snart 1.8 er lastet ned så skal jeg sjekke lydnivået :)

8708481[/snapback]

Venter så spent på lydnivå sjekken din. Tipper at støynivået faktisk er det samme jeg.

Lenke til kommentar
Har lest bittelitt i denne tråden bare av ren nysgjerrighet, men det er en liten ting jeg ikke skjønner: Hva er folding@home?

 

Sikkert nevnt hundre ganger i denne tråden for alt jeg vet, men bråker 360 mer enn PS3?

8711844[/snapback]

 

 

Folding@Home er at vi bruker datakraften til Ps3 til og hjelpe kreftforskningen.

 

Ja, 360 bråker mer enn Ps3 selvom Ps3 er på Folding nivået

Høyere nivå har jeg ikke testet så det kan jeg ikke si noe om

Lenke til kommentar
Har lest bittelitt i denne tråden bare av ren nysgjerrighet, men det er en liten ting jeg ikke skjønner: Hva er folding@home?

 

Sikkert nevnt hundre ganger i denne tråden for alt jeg vet, men bråker 360 mer enn PS3?

8711844[/snapback]

 

Les her:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=254688&st=0

 

Sett PS3en i gang med folding gjerne med autostart, og husk team nummer 37651

Lenke til kommentar
Playstation 3 bråker ikke, men den gammle ps2 den bråker!

8720733[/snapback]

Snakker du kun om din egen PS3 nå? I såfall virker det som om du har en normalt fungerende en, og ikke en av de feilproduserte enhetene mange irriterer seg over. :)

 

PS2 Slim bråker vel forøvrig en del mindre enn den gamle "digre" PS2-konsollen, i tilfelle du snakker om sistnevnte. Har forøvrig hatt den første varianten av PS2 selv, og min PS3 bråkte MYE mer. Men så var jo min PS3 feilprudusert også da, var jo derfor jeg hevet kjøpet.

Lenke til kommentar

Har sendt min på rep. siden det var en nivå-3 maskin.

 

Har fundert på hva som skjer nå med de stille maskinene siden PS3 nå jobber med oppskalering ved filmavspilling av DVD. Og dette er vel svaret. CPU jobber mer, og det utvikles varme, da går vifta opp... som Linuxguru beskriver.

Lurer på om man må akseptere dette, hvis det var en stille maskin i utgangspunktet, og at den går ned til nivå-2 igjen i XMB.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått testet maskinen en del.

 

Dette er min 4. Playstation 3 men den første fra XXX23 batchen.

 

Maskinen er testet liggende med lufting i henhold til manualen.

 

Maskinen når nivå 2 etter 5-10 sekunder. Ligger der i omlag 10 minutter og spinner opp til nivå 3. Nivå 4 blir nådd ved folding. Helt uholdbart å bruke som mediasenter. Tror jaggu jeg gir opp og venter til Sony kommer med en Slim utgave og strømadapteren på utsiden.

 

Møkkamaskin :(

 

EDIT: Det bør dog bemerkes at denne maskinen kom fra første forsendelse. Kjøpt på OS.

Endret av Ravn
Lenke til kommentar
Da har jeg fått testet maskinen en del.

 

Dette er min 4. Playstation 3 men den første fra XXX23 batchen.

 

Maskinen er testet liggende med lufting i henhold til manualen.

 

Maskinen når nivå 2 etter 5-10 sekunder. Ligger der i omlag 10 minutter og spinner opp til nivå 3. Nivå 4 blir nådd ved folding. Helt uholdbart å bruke som mediasenter. Tror jaggu jeg gir opp og venter til Sony kommer med en Slim utgave og strømadapteren på utsiden.

 

Møkkamaskin :(

 

EDIT: Det bør dog bemerkes at denne maskinen kom fra første forsendelse. Kjøpt på OS.

8724465[/snapback]

 

min xxx23 bråkte mer i starten enn det den gjør nå plages ikke i det hele tatt av den.

 

den har stått på et par timer nå og jeg sitter 1,7m unna den og hører den knapt Dette Er Sant

Lenke til kommentar
Da har jeg fått testet maskinen en del.

 

Dette er min 4. Playstation 3 men den første fra XXX23 batchen.

 

Maskinen er testet liggende med lufting i henhold til manualen.

 

Maskinen når nivå 2 etter 5-10 sekunder. Ligger der i omlag 10 minutter og spinner opp til nivå 3. Nivå 4 blir nådd ved folding. Helt uholdbart å bruke som mediasenter. Tror jaggu jeg gir opp og venter til Sony kommer med en Slim utgave og strømadapteren på utsiden.

 

Møkkamaskin :(

 

EDIT: Det bør dog bemerkes at denne maskinen kom fra første forsendelse. Kjøpt på OS.

8724465[/snapback]

 

Jeg har selv xxx23 batchen fra lanseringen nå, så det overrasker meg ikke at din støyer. Denne er kjøpt på Siba Stavanger/Sandnes. Hadde også samme batch fra Elkjøp som ble returnert.

 

Vi må få noen til å teste nye batcher, uten XXX23 eller XXX21.

 

Hadde vært fint om noen kunne tatt denne saken opp til VG eller Dagbladet, evt. fått dem til å sammenligne deres referansemaskin mot en av våre maskiner. TV 2 hjelper deg, hadde også vært fint. Skulle gjerne fått stilt Nordisk Film et par spørsmål om dette på TV.

 

Har ikke hatt noe prob her heller utenom den ene gangen hvor jeg stengte PS3 inne i tv bordet og den ble altfor varm.. stille som en mus her og står på hele dagen nesten uten å lage en lyd.

 

Har dere som har problem med støyen, prøvd å satt den bare oppå bordet eller no ? sånn at den for ordentlig luft etc...

8724584[/snapback]

 

Jeg regner med at de fleste her er intelligente nok til å ha testet deres maskin i ulike omstendigheter og forhold. Vi har nok prøvd det meste. Dette kommer også fram i de mange postene i denne tråden. Ditt spørsmål minner veldig mye om det som kom fra Nordisk Film til dem som har klaget om støynivåen. Man bruker liksom ikke tid til å klage hvis man ikke har prøvd å la maskinen få litt ventilasjon/luft rundt seg.

Endret av programmer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...