Gå til innhold

Bråker PS3 også?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså når jeg skrur på maskinen, så hører man at vifta begynner i ca 2 sek, så er den veldig stille, mer enn det kan jeg ikke si:hm:

8648942[/snapback]

 

Hehehehe. Hehehehe. Ja... Sånn som du konkluderer en stille maskin, så har vel 100 prosent av de som eier en PS3, en stille maskin. Men vi bruker ikke maskinen bare i et par minutter.

Lenke til kommentar
Altså når jeg skrur på maskinen, så hører man at vifta begynner i ca 2 sek, så er den veldig stille, mer enn det kan jeg ikke si:hm:

8648942[/snapback]

 

Hehehehe. Hehehehe. Ja... Sånn som du konkluderer en stille maskin, så har vel 100 prosent av de som eier en PS3, en stille maskin. Men vi bruker ikke maskinen bare i et par minutter.

8648963[/snapback]

 

Ikke jeg heller...

Lenke til kommentar
Altså når jeg skrur på maskinen, så hører man at vifta begynner i ca 2 sek, så er den veldig stille, mer enn det kan jeg ikke si:hm:

8648942[/snapback]

 

Hehehehe. Hehehehe. Ja... Sånn som du konkluderer en stille maskin, så har vel 100 prosent av de som eier en PS3, en stille maskin. Men vi bruker ikke maskinen bare i et par minutter.

8648963[/snapback]

 

Ikke jeg heller...

8648980[/snapback]

Sett den i folding@home en times tid du, så kan du høre på den.. Men sørg for at det er helt stille i rommet når du skal høre...

Endret av BoBOsCaR
Lenke til kommentar
Min bråker også veldig.

Har lest at de med serienr som ender på 21 og 23 bråker mest. Min ender på 21.

Jeg kjøpte min på CDON. Får jeg byttet den i en stille? Noen som har gjort det?

8652669[/snapback]

 

Tror ikke at de er så nøyaktige.

Ingen bryr seg noe om at du har fått en bråkete ps3.'

Du får nok ikke byttet den!

 

Sorry men sånn er det :cry:

Lenke til kommentar

Jeg følger nøye på avforums.com viftestøy-tråd. De aller fleste der er fra UK, og svært mange av dem bare ringer Sony og forteller om støyproblemer og får tilsendt en ny maskin, uten problemer. Hvorfor er kundeservice i Norge så ræva? Har Sony noe kundeservice i Norge i det hele tatt for andre produkter, e.g dvdspiller, tv osv?

Endret av programmer
Lenke til kommentar
Kom "vi" fram til noe ang. hvem som båker eller ikke?

Skal kjøpe en i starten av juni og håper på en stillegående en.

Hva skal jeg se etter? serie nr, hvor den er produsert?

8672589[/snapback]

 

Det er bare en ting å se etter:

 

Do you feel lucky, punk??!

Endret av Dr_Fr_Einstein
Lenke til kommentar
Det er jo ikke Sony Norge som håndterer playstation-segmentet i Norge eller norden. Det er Nordisk Film. Jeg sendte min for ei uke siden, venter spent på hva som skjer...

8656304[/snapback]

 

 

Da får du belage deg på to uker til.. - tok ihvertfall 3 uker før jeg fikk tilsendt ny spiller, men denne er stille og grei... -eneste som er galt for meg nå er at de ikke sendte med sixaxis'en som lå oppi pakka... så den venter jeg på nå... heldigvis har jeg en til...

Lenke til kommentar

Ingen problemer med ps3 ifølge nordisk film:

 

Svar på mail til nordisk film:

 

Det er korrekt som du antar at vi har mottatt en del henvendelser ang. denne saken. De fleste av disse er, som deg, fra kunder som har lest om det på diverse forum. PS3 ble omtalt i pressen som meget stillegående, noe som kan være grunnen til at forventningene ikke har blitt oppfylt for våre kunder. Vi har selvfølgelig tatt alle henvendelser på alvor og fått tilsendt flere maskiner, med det påståtte problemet, inn til en test hos oss. Vi har sammenlignet disse maskinene med maskiner som fungerer normalt gjennom diverse prosesser som folding@home og spill. Vi har ikke funnet noe som indikerer at det er noe galt med disse maskinene. Om det hadde vært det, hadde vi selvfølgelig gjort noe med det.

Det er normalt at viften ikke går ned i omdreining etter at du har spilt et spill eller kjørt folding.

Om du allikevel er i den tro at det er noe galt med din maskin kan du levere den inn til butikken hvor den er kjøpt og forklare dem problemet. Den vil da bli sendt inn til en test som dessverre kan ta 2-3 uker.

 

Når de sier at det er normalt at viften ikke skal gå ned igjen etter bruk til spilling/folding blir jeg utrolig imponert over den kostbare spillmaskinen jeg har kjøpt av sony....

Endret av BoBOsCaR
Lenke til kommentar

Da har jeg fått min tredje PS3 i hus. Her har Elkjip screwa meg over da jeg fikk en B-vare til A-vare pris. Tydeligvis en utstillingsmodell da den hadde flere "alarmer" klistret på seg.

 

HDMI funket ikke på konsollen. Hurra for meg. Da blir det å bytte og vente :(

Lenke til kommentar
Da har jeg fått min tredje PS3 i hus. Her har Elkjip screwa meg over da jeg fikk en B-vare til A-vare pris. Tydeligvis en utstillingsmodell da den hadde flere "alarmer" klistret på seg.

 

HDMI funket ikke på konsollen. Hurra for meg. Da blir det å bytte og vente :(

8694992[/snapback]

 

Også her kom min tredje ps3 i hus :p Elkjøp har nok tapt endel penger på "oss" ja...heheheh....men nå har jo den nye firmwaren kommt, så da (ihvertfall nå) kan ps3 bråke så mye den bare vil :D (og ja.....den nye synes jeg bråker mindre)

Lenke til kommentar
så viften reduserer ikkje hastighet sjøl om innsiden av ps3 er kjølig og fin..jaja..noen plasser måtte det skrenke inn på prisen og da blei det viftestyring vistnok..

8694884[/snapback]

 

Har ingen problemer selv, jeg må seriøst ta øret mitt inntil maskinen for å hele tatt høre den. Eneste jeg merker er en cdrom dur når jeg spiller spill men ellers er den dønn stille. Xbox360 er 10x mer høylytt og det er ikke en defekt vare engang.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
så viften reduserer ikkje hastighet sjøl om innsiden av ps3 er kjølig og fin..jaja..noen plasser måtte det skrenke inn på prisen og da blei det viftestyring vistnok..

8694884[/snapback]

 

Har ingen problemer selv, jeg må seriøst ta øret mitt inntil maskinen for å hele tatt høre den. Eneste jeg merker er en cdrom dur når jeg spiller spill men ellers er den dønn stille. Xbox360 er 10x mer høylytt og det er ikke en defekt vare engang.

8696086[/snapback]

 

Hva er serienummeret på PS3-en din?

Lenke til kommentar

Satt i går kveld/ natt og leste denne tråden ...

 

Har selv en amrikansk Ps3 kjøpt i januar .

Den er meget stillegående ... når jeg leste tråden i går måtte jeg begynne og høre etter selv ..

(har ikke brydd meg så mye siden jeg ikke har hørt den så godt )

 

Men satt meg ned og hørte etter ... da hadde ps3èn stått på i 4-5 timer ...

uten og ha på noe lyd i stuen og sitter ca. 2,5 meter unna hører jeg en "svak behagelig sus" ikke noe man egentlig registrerer hvis man ikke hører etter ..

 

Har oxo noen kompiser med 360 alle bortsett fra en fanboy kikket på hvor stille ps3 gikk ... og det er i sofaen som står enda nærmere ...

 

skjekket varmen på den med infrarød varmeføler .. gikk fra 47 grader og ned til 41 .

 

Har ikke fått testet ossen den er når jeg skrur den på med nivået 1,2,3 ...

Tester dette i dag da den hadde stått og gått så lenge i går ...

 

Hvis noen med støyyende maskin bor i mosse distrikte kan de godt få komme en tur og høre for og skjekke en frisk mot en "syk" maskin .

 

Geir :thumbup:

Lenke til kommentar
Da har jeg fått min tredje PS3 i hus. Her har Elkjip screwa meg over da jeg fikk en B-vare til A-vare pris. Tydeligvis en utstillingsmodell da den hadde flere "alarmer" klistret på seg.

 

HDMI funket ikke på konsollen. Hurra for meg. Da blir det å bytte og vente :(

8694992[/snapback]

Det er ulempen med å handle hos butikker med "Åpent kjøp i 30 dager", blir bruktbutikk etter hvert...

 

Fikk du sjekket lydnivået før returen forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...