Icywiz Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Min lager verken lyd i spill eller menyer, må legge øret helt inntil for å høre noe som helst Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Tviler ikke på at PS3 er stille, men noe må være galt med den PS3en. Om noen er innom den Spaceworld i Trondheim så si fra. Virkelig syke greier! 8222021[/snapback] Var dette på trondheim torg? Får ta meg en tur og sjekke. Lenke til kommentar
Torro Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Eneste gangen jeg har merket at vifta går raskere slik at jeg faktisk kan høre den er når Folding@home kjører. 8223710[/snapback] Da skal jeg sette på den og se om den kneler.....skriver innlegget på den nye støyende boksen Endret 24. mars 2007 av Torro Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Tror det har vært noe galt med demomaskinen. For jeg har hatt den på og har ikke tenkt på lyden før jeg leste tråden her. Å når jeg så det la jeg øret intill boksen og den ga en jevn og rolig summelyd. Som en vifte. Imotsetning til 360 som lett kan forveksles med en jet motor Den er roligere en 360 ivertfall. Det er sikkert. Selv om du kanskje hørte noe annet på den demoversjonen. Motorstorm ser forøvrig også ganske mye bedre ut på retail en det gjør på demokioskene. Det er ivertfall min følelse av det. Fy søren for et herlig spill Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Bromlexl: Var det mye folk da du kjøpte ps3 (kvadrat)? Spurte du hvor mye som var solgt? Lenke til kommentar
gameplayer Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg har både Xbox 360 og PS3 ... Xbox'en bråker noe helt jævl... men PS3'en gir fra seg litt lyd den også. Jeg hadde lest at den var helt lydløs og det stemmer ikke. Men ... man har jo altids litt lyd på TV'en også da... og da hører man den ikke. Xbox'en derimot... litt for mye støy etter min mening Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Det skal den ha, mye lyd lagern ikke. Hvorfor klarte de ikke å få ordna en vifte i 360n som ikke oppererer på 100dB? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Det var ikke noe spesielt til støy på den PS3n som stod på Spaceworld butikken på Trondheim Torg når jeg var og så på Motorstorm hvert fall... heller ikke noe støy på den som ene kompisen min kjøpte fra statene heller... stille som mus. Lenke til kommentar
pro_board Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Min er stillere enn alle mus jeg noen gang har hørt....behagelig å høre på Er en helt annen verden en bråket til 360! Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Denne konsollen bråker så mye at den kan høres fra 20 meter, og får min gamle Xbox til å virke muse-stille. Etter ca 30 sekunder starter viften opp. Etter 5-6 minutter går den opp ett hakk til, og etter 30 sekunder går den enda opp ett hakk. Dette skjer når den kun er inne i menyene. Det spiller ingen rolle om den ligger horisontalt, eller står vertikalt. Viften holder denne hysteriske hastigheten konstant etter dette. Utsiden kjennes meget varm ut, over 40 grader. Konsollen er plassert på gulvet, hvor det er maks 19 grader. Plassert minst 20cm fra noen gjenstander. Etter hva jeg har forstått er dette feil, da denne konsollen skal være stillegående. Den er i alle fall ikke til å ha i hus slik denne fungerer, så min går tilbake til Sony i morgen... 8222961[/snapback] Min også. Skal levere den tilbake i dag Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 PS3 er nok helt lydløst ja Jeg også måtte sette øret inntil maskinen for å høre noe som helst hehe. Lenke til kommentar
nrøj Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 har ingen støy i det hele tatt i fra min som sagt "stille som ei mus" Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Det er så eventyrlig typisk at jeg får en herpa utgave!111oneoneoneeleveneleveneleven Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Prøv å kjør den mens den står i frysern bråker den likemye da så er det noe galt Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Den er IKKE på trondheim torg! Hehe, skrev jo det TYDELIG i første tråden! Den som befinner seg i Spaceworld i gågaten over gatet fra Mercursenteret. Altså nesten Øverst i Nordre eller hva det heter. Ingen andre som har vært der? Stikker en tur innom der i dag også.. se om lyden er der da også.. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Jeg må si jeg får flashback til diskusjonen ang XBox360-støy nå. Der var det utrolig nok flere også som hevdet at 360 var lydløs, så å få noe meningsfylt ut av en støy-debatt tror jeg er håpløst. For å si det slik: PS3 lager litt lyd rett etter oppstart, for så å bli tilnærmet "lydløs". Etter en viss tid med film eller spill så lager den en lav behagelig susing. Med 360 måtte man skru opp lyden for å overdøve. Med PS3 er det nok at det er lyd på TVen. Å kalle PS3 for lydløs er imidlertid en sterk overdrivelse. Ikke engang Mac mini er lydløs etter mine kriterier. Er det helt stille i rommet, og du lytter etter lyden så vil du høre vifta. Men forskjellen fra bråkebøtta 360 er enorm. Jeg vil tro dere som klager over bråket har en helt normal PS3. Min blir forøvrig også svært varm på undersiden av BD-ROM'en, type 40+ grader. Endret 24. mars 2007 av Linuxguru Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg laget en tråd for en tid tilbake om mine støyerfaringer med ikke mindre enn 3stk Xbox360-er jeg var innom. Alle med forskjellig støykarakteristikk. Nå har jeg den Xbox360 av de 3 som støyer minst. Likevel må jeg si meg MEGET imponert over Playstation 3. Den støyer overhodet ikke i forholdt til 360. Min PS3 er så godt som helt stille. Hører viften av og til, men det er så vidt. Og, jeg er meget imponert over at strømforsyningen på PS3 faktisk er inni maskinen, og den klarer å holde seg "kald" med så lite støy. Hadde strømforsyningen til Xbox360 blitt bygget inn i konsollen hadde vi nok for enda mer støy oppå den støy som allerede finnes i dag. Så min konklusjon til dette topic er at min PS3 overhodet ikke støyer i det hele tatt. Lenke til kommentar
6502 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Synes vifta på min går nesten hele tiden, med så pass mye trøkk at den høres godt. Og det kommer mye luft ut av den. Den står plassert fritt. Laster nå ned GT-HD, det skulle man tro var en lite krevende oppgave, men vifta går, og høres litt for godt... Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Spør nok en gang : Til dere som sier den er helt stille: er viftenivået deres likt hele tiden, dvs. slik den er rett etter man har skrudd den på eller skrur vifta seg på etter en stund? Som sagt, min er også helt lydløs en liten stund før vifta begynner å gå. Men hvis det finnes maskiner som er like lydløse hele tiden slik min er i begynnelsen så må det jo være noe galt med min. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg hadde en støyete konsoll, men byttet den inn i dag. Har ikke fått sjekket den nye. Skal komme tilbake med dommen. Den nye konsollen blir satt opp identisk med den gamle for å oppnå like forhold på sammenligningen. EDIT: O'lala nytt nick har jeg fått.... pretty... pretty... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå