RefleXio Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Har googlet litt her og der, fant rimelig lite... Som tittelen sier, Er det noen som vet hvordan man setter opp en egen intranettside på lokalnettet? Slik so mange bedrifter har? Jeg hoster den på min PC, selfølgelig... (mer for at det skal se litt stiligere ut og at jeg kan dele filer lettere over nettverket...) Endret 24. mars 2007 av RefleXio Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Har googlet litt her og der, fant rimelig lite... Som tittelen sier, Er det noen som vet hvordan man setter opp en egen intranettside på lokalnettet? Slik so mange bedrifter har? Jeg hoster den på min PC, selfølgelig... (mer for at det skal se litt stiligere ut og at jeg kan dele filer lettere over nettverket...) 8221778[/snapback] Beste web hoste programmet Viss det var det du mente da selfølgelig Endret 23. mars 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
RefleXio Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Er dette en web pake maker, eller et hosteprogram? Skal hoste lokalt, ikke over internett... Tusen takk uansett... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Er vel bare å gå inn på din interne IP, om du har en webserver kjørende. Lenke til kommentar
RefleXio Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Tenkte å lage en liten side der de andre i familien kunne legge ut filer på Intranett side... Denne ska hostes lokalt på min pc... noen som vet hvordan jeg gjør dette? har sett noen bedrifter som har slike sider Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 En intranett side er akuratt det samme som en internett side. Med det untak at den ikke kan nås fra internett.. Eller? Så du må bare lage en side, og så hoste den på den ene PCen din med feks ISS eller Apache. Feks: XAMPP som virker på både Windows og Linux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå