Spursmann Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Hei Nå funker plutselig ikke noen av de to Ctrl-keyene. Jeg prøver Ctrl+c - > men da sitter jeg bare igjen med en c. Prøver også Crl+alt+del - > men ikke noe skjer Jeg har Windows2000 Har funket før Har kjørt scan med to virusprogram. Det ene fant noe ala Russia Joke. Det ble slettet. Tror ikke jeg ar enabled noen spesielle funkskjoner heller. Kan noen plz hjelpe? Vennlig hilsen Tarjei Lenke til kommentar
Forceman Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Hei! Jeg vet ikke helt om det her hjelper, men jeg har vært borti det samme selv! Jeg kjører Win XP og en dag så ville ikke ctrl+c funke! Jeg fikk ikke en c fram engang! For meg holdt det med en restart... Antar at du har restartet uten at det hjalp, så da vet ikke jeg om noe annet enn at tastaturet er ødelagt?! Lån deg et tastatur for å teste på din egen maskin... hvis det funker da så vet du hva som er feil i alle fall1 :smile: Lykke til! Lenke til kommentar
BloodRabbit Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Det hører jo ut som et virus som ikke vil bli sett (ctrl alt del). har begge Ctrlene sluttet å fungere? Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg har også hatt problemer med dette og det sklyldtes et virus (husker ikke hva det het) men i alle fall så fjernet northon AV dette og alt fungerte som normalt igjen. Lenke til kommentar
Veg_Ard Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 har vært borti det selv.... heter noe som " emanuel " eller noe sant.... finner vel en løsning på nettet vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå