Janniz Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hei! Har et stoooort problem, nemlig at USB-portene ikke virker. Den vil ikke ta tastatur, mus eller noenting annet. På min Razer Diamondback lyser det i oppstarten, men når Vista (Home Premium) loader inn så slutter den å lyse. Derfor; USB-porten virker tydeligvis, men den gjenkjenner ingenting. Er helt på felgen her nå, desperat som få! Hjelp meg! Det er jo helg! Mine nye, flotte PC virker en liten stund, men etter en liten klikk så ville den ikke ta disse USB'ene mer. I BIOS er USB 2.0 Enabled, samme er Legacy Support. Mobo er Ausu P5N-E SLI, CPU C2D E6600. Vennlig hilsen, Lenke til kommentar
Janniz Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Ingen som har anelse? Lenke til kommentar
rstrr Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Har lit samme problem. USBene er borte. Venter også for å få hjelp. Lenke til kommentar
spinnvill90 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Vel, jeg har et litt annet problem, jeg hadde tenkt å "formatere" hardisken! men får ikke bruk tastaturet under oppstart! WTF er feil med tastature/USB, [etter bootupp så funker det helt fint igjen da ] Men kjører du Vista så er det mye små problemer du kommer til å finne ut av ettervært;) jeg hadde det selv, men gikk FORT over til XP pro isteden:( "har du prøvd å starte maskinen uten å ha plugga i musa/tasturet? og liiiike før det bilde du sliter med kommer opp, plugg den fort i... det har non ganger hjelpt for meg;)" MVH Jon Martin Lenke til kommentar
hegvold Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Du kan ikke bruke usb tastatur før xpen har startet. Du må bruke det orginale tastaturingangen. Lenke til kommentar
hegvold Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det med at USBen ikke fungerer er at det har vert en IRQ-kresj og at du må instalere driveran på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå