Gå til innhold

Spille

okse

Anbefalte innlegg

Skal ha en bærbar jeg kan spille masse fete spill på, samt bruke den til masse andre fornuftige ting. Hva bør jeg kjøpe? Maks 20000.

Blir det for mye med 1600x1200? Maskinen klarer vel ikke å kjøre spill på denne resolusjonen likevel?! I følge barbara går det ikke..(datert i august).

[ Denne Melding var redigert av: okse på 2002-12-13 15:08 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

min i8200 med GeF4-440 64mb, kjører jedi knight2, ut2003 m.m. helt glatt i 1600*1200...og radeon 9000 gjør nok sakene enda bedre, så det skal du ikke bekymre deg for...

men for de fleste vil nok 1400*1050 holde...eneste grunnen til at jeg kjøpte 1600*1200 var for å få enhanced uxga-skjermen...og jeg angrer ikke!

men...kundebehandlingen til dell har jeg ikke mye til overs for, så jeg vil anbefale deg å se godt rundt på andre merker før du bestemmer deg!:)

vh

krister

Lenke til kommentar

mokkel, har du en link til det tilbudet du snakker om?

Taster inn den konfigurasjonen på dell.no og kommet opp i 21000 kr.

-

Jeg fant jeg fant .. multimedia-saken.

16000,- riktignok.

18000,- hvis du skal ha 512 mb ram og 40 gb harddiskram som er anbefalt .. :wink:

[ Denne Melding var redigert av: bo1e på 2002-12-14 00:12 ]

Lenke til kommentar

Det er så irriterende at du MÅ ha med all denne softwaren på bærbare maskiner! Burde jo bare vært maskine man betalte for! Greit nok er tilbudet fra Dell ganske bra, men tenk prisen uten Windows XP og Works!! Sikkert mye annet drit også!

Selg meg en bærbar uten noe software! Det har jeg da fra før av!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...