Gå til innhold

One piece Film spørsmål

Anbefalte innlegg

Har sett at det er laget flere One Piece filmer. Men siden jeg bare har kommet til ep 200 . Lurte jeg på om det var noe sted jeg kunne se hvilke episoder jeg burde ha sett for og ikke få noen spoilere. Jeg har ikke lett så alt for mye i andre tråder i frykt for soilers.

Noen som veit dette eller har en side der dette står?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil våge å påstå at alle filmene tar sted flere titalls episoder før ep. 200 i tidslinjen. Husk at filmene har ingenting med mangaen å gjøre, og omhandler vanligvis nye øyer som blir besøkt.

For å si det sånn: den siste filmen (8) omhandler Alabasta-arcen

Endret av Mads-b
Lenke til kommentar

Her er ein liste som viser korleis du skal sjå alle episodene, filmene og spesial episodene kronologisk slik dei vart vist.

Film 1 - etter ep.18

Film 2 - etter ep.52

Film 3 - etter ep.102

Film 4 - etter ep.146

Film 5 - etter ep.183

Film 6 - etter ep.223

Film 7 - etter ep.257

Edit: fiksa litt på teksten.

Endret av dotGif88
Lenke til kommentar

For å gjenta det jeg sa:

Filmene har ingenting med den reelle mangahistoren å gjøre.

Dotgif lister opp filmene i den rekkefølgen de kom i forhold til episodene, men siden verken film 5 eller 6 spoilet noe for meg, våger jeg å påstå at du også kan se alle (har sett til 218)

Lenke til kommentar
For å gjenta det jeg sa:

Filmene har ingenting med den reelle mangahistoren å gjøre.

Dotgif lister opp filmene i den rekkefølgen de kom i forhold til episodene, men siden verken film 5 eller 6 spoilet noe for meg, våger jeg å påstå at du også kan se alle (har sett til 218)

8221749[/snapback]

Er enig med at det er ingenting i filmene som vil spoile noke om du har sett til 200.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...