Gå til innhold

TH-42PV60E og TH-42PV600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er ute allerede.. prisguiden og panasonic

Ikke noe revolusjonerende nytt, men bedre design, bedre bildebehandlingsteknikk, enda bedre visning av hurtige bevegelser, støybehandling etc. Det nye G10-panelet har bedre energiforbruk, og forbedret resistens mot innbrenning. Antirefleks-behandling er noe bedre. Og så er det ingen vifter :D

Webshoppen til panasonic er nede akkurat nå, det var der jeg leste at de var tilgjengelige fra idag.

Lenke til kommentar
Den er ute allerede.. prisguiden og panasonic

Ikke noe revolusjonerende nytt, men bedre design, bedre bildebehandlingsteknikk, enda bedre visning av hurtige bevegelser, støybehandling etc. Det nye G10-panelet har bedre energiforbruk, og forbedret resistens mot innbrenning. Antirefleks-behandling er noe bedre. Og så er det ingen vifter :D

Webshoppen til panasonic er nede akkurat nå, det var der jeg leste at de var tilgjengelige fra idag.

8221847[/snapback]

Men bør jeg da vente til pv70 eller gå for pv60 evt. pv600?

Lenke til kommentar

Åhh, vanskelig å si.. Det er jo alltid best med det siste, spesielt når utviklingen går så fort som den gjør i dag. De nye modellene er nok veldig gode, og selv om forandringene ikke er av de største, har de fjernet endel av problemene til de gamle modellene.

Men på den andre siden så er jo både PV60 og PV600 VELDIG bra tv'er, og man kan jo gjøre et kupp nå som de nye kommer. 42" PV60 kostet jo tross alt 20000 for bare et halvt år siden, vant masse priser osv..

Bottom line; har du råd så kjøp den nye, du får 42" PV70 til 14000,-

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Endelig fikk jeg PV70 inn i huset, har nå prøvd ps2, dvd og digital kabeltv. Må si at bildet er meget bra, nærmest samme kvalitet som min vanlig philip-tv 32 100hz ihvertfall bedre enn de fleste lcdtvene, designen er også mye finere enn PV60. 13500kr inkl. frakt for tven er jeg veldig fornøyd med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...